И. Ликарчук: о клочках бумаги под названием «Грамота»

Никто из тех, кто выписывает или подписывает эти бумажки, не хочет подумать об их адекватности

И. Ликарчук: о клочках бумаги под названием «Грамота»

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования, и. о. директора Учебно-методического центра обеспечения качества образования.

Напередодні освітянського свята учителів дружно засипають шматочками паперу, котрі називаються «Грамота». Гарненькі, ламіновані, яскраві... У яких тексти однакові для всіх (за винятком прізвища та місця роботи). Інколи - тексти з помилками.

У хороших учителів таких «відзнак» - тьма. Навіть рахунок їм втратили. А чиновники, як і раніше, продовжують «спускати» на низи рознарядки щодо кількості тих, кого можна «подати» на різні грамоти...

А директори шкіл «подають». І, начебто, цим відзначають учителя.

Й ніхто із тих, хто виписує чи підписує ці папірці, не хоче навіть напрягти мозок в роздумах про адекватність такої відзнаки... Особливо на фоні сучасної ситуації з оплатою праці вчителів.

Але що поробиш. Традиція «грамотовручення» бере свій початок із далеких 30-х років минулого століття. Від часів Йосифа Сталіна. А від традицій, навіть якщо вони і з совковим душком, відмовитися дуже складно. І психологічно, і ментально, і матеріально.

Бо із чим же тоді на святковий захід до Дня працівника освіти прийде місцеве начальство? Із розпорядженням про поверненням 20% надбавки чи встановленням регіональної доплати вчителю? Такого, зрозуміло, не буде. Учителю достатньо й шматка ламінованого паперу... З промовистою назвою «Грамота»...

Оригинал

Освіта.ua
03.10.2018

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
тетяна
Як завжди " в точку"! Праця вчителя для посадовців нічого не варта. Самі витрачають скажені кошти на утримання своїх величезних будинків, поїздки за кордон, вбрання, яке коштує набагато більше вчительської зарплатні, а вчитель для них - обслуга і цап-відбувайло!