С. Горбачев: кто же тот «кто-то», который все сделает?

Главная проблема реформы образования - надежда на «дядю»: «кто-то» придет и все за нас сделает

С. Горбачев: кто же тот «кто-то», который все сделает?

Автор: Сергей Горбачев, директор Специализированной школы им. Ивана Багряного №148 г. Киева.

Головна проблема реформи освіти (та й взагалі - реформ у країні) - сподівання на «дядю»: «хтось» має прийти - і вивільнити нас від засилля чинуш, подолати бюрократію, запровадити прозорі схеми фінансування тощо...

Мене вже відверто дратують розмірковування експертів-ораторів (навіть експертів без лапок, які щось таки розуміють в освіті).

Бо вони пропонують універсальні і загалом правильні речі: подолаємо бюрократію! скасуємо вертикаль керування в освіті! розженемо районні управління і створимо сервісні центри! запровадимо новий зміст освіти! надамо автономію школам!

Але незрозуміло: ХТО це має зробити? Бо тих експертів-ораторів щось не спостерігається ні в робочій групі доопрацювання Закону про освіту, ні в робочих групах з оновлення шкільних програм, ні в робочих групах нового стандарту освіти, ні в реальному шкільному житті....

І якщо відсутність експертів-ораторів в оновленні програм чи стандарту освіти можна якось (не для мене) виправдати «безперспективністю локальних змін», то їх свідома неучасть в обговоренні законопроекту «Про освіту» (де реально можна закладати всі ті правильні речі, про які вони з пафосом говорять) - аж ніяк не зрозуміло.

Так хто ж цей «хтось»?

Європейці? Американці? Фіни? Поляки? Марсіани? Хто?

Може, час експертам-ораторам, крім критики, починати вже щось робити для реальних змін?

Оригинал

Освіта.ua
04.05.2017

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев