![]() |
На Западе даже в профессиональном общении таких детей называют «дети со скрытым потенциалом» |
В. Громовой: педагогическая этика? Нет, не слышали...
Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.
Ну не дебіли... Написали на видному місці: «Підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ».
Педагогічна етика, кажете... Ні, не чули про таке.
А там, на дикому Заході, навіть у професійному спілкуванні таких дітей називають «діти з прихованим потенціалом», «діти із особливими потребами» чи Mentally Challenged Children...
До речі, це проблема не тільки цього підручника, це проблема всієї антигуманістичної вітчизняної дефектології, в якій зазнали фіаско спроби замінити термін «розумова відсталість» синонімами на кшталт «діти з відхиленнями розвитку», «діти з особливими потребами», «діти з недостатністю розвитку», «діти з проблемами інтелектуального здоров'я» тощо.
P.S. Перша фраза із лексикону тих, хто таке пише і рекомендує. Подобається? Цим діткам теж не подобається...
P.S.S. Учителі Луїтпольської гімназії вважали Альберта Ейнштейна «розумово відсталим».
Освіта.ua
29.12.2016