Сучасна геральдика

Сучасні логотипи надзвичайно різні. Тут немає єдиних правил, а все залежить від специфіки діяльності. Юридичні фірми, наприклад, завжди розміщують на логотипах назву установи, оскільки багато фірм носять прізвище власника. Ця традиція пішла ще з давніх-давен: купці називали свої крамниці та виробництва власними іменами, щоб люди знали, з ким мають справу. Як стверджують психологи, це правильний хід. Клієнт, щойно прочитавши назву, має певне уявлення про керівництво.

Створювати логотип, до речі, потрібно обов’язково. По-перше, це просто гарний тон. По-друге, це один із засобів формування статусу фірми, який свідчить про певні факти: заможність, впливовість, організованість тощо. Крім того, товарний знак формує не просто позитивний, а емоційно забарвлений ореол, роблячи фірму такою, яку впізнають.

Психологія сприйняття логотипа доволі складна. Слід враховувати і те, до чого звикли люди, і те нове, до якого вони майже готові. Дуже важливо усвідомити, як саме повинен діяти ваш логотип, які якості він символізуватиме: солідність, надійність, стабільність, новаторство тощо. Найстаріші юридичні логотипи зазвичай використовують традиційні символи, а саме: терези, щит, меч, Феміду.

За Н. Гузенко (160 слів)

РОЗДРУКУВАТИ

Диктанти створено Освіта.ua для використання у загальноосвітніх навчальних закладах України. Тексти відповідають порядку проведення ДПА учнів 9-х класів з української мови. Комерційне використання та розміщення на інших ресурсах заборонено.

Освіта.ua
16.02.2016

Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!