В. Громовой: учиться ≠ находиться в стенах школы

Косметически-декоративные меры, предусмотренные в открытых с 1 сентября школах, точно не сработают

В. Громовой: учиться ≠ находиться в стенах школы

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

Не хочеться псувати святковий настрій, але... +1723 за добу в Україні. Звісно, це офіційні дані. Реальна картина вималюється, якщо ви помножите цю цифру мінімум на 10.

Уже зрозуміло, що косметично-декоративні заходи, які передбачаються у відкритих з 1 вересня школах, у цій ситуації точно не спрацюють.

Ми ж знаємо, там є багато вчителів старшого віку, які в зоні ризику. Не хочу навіть писати про те, що буде далі... Не важко передбачити, що на вулицях українських міст уже під кінець вересня побачимо протести з гаслами аналогічними тим, які зараз є в Америці: «Ми вимагаємо безпечних шкіл», «Ми не можемо вчити дітей з могил».

Час готувати план Б, який вимагає дуже серйозних інвестицій в освіту. План, який буде зорієнтований на мінімізацію ризиків для вчителів та учнів. Звісно, магістральним напрямком буде переважно змішане навчання (дистанційка, заняття на свіжому повітрі, індивідуальні консультації, групові заняття в соціальних бульбашках тощо).

Звісно, від класно-урочної системи та практики проведення уроків у переповнених класних кімнатах (36 учнів у кімнатці на 48 м2!) доведеться відмовитись раз і назавжди.

Школа (університет) більше не асоціюється з будівлею… Там, на Заході. У нас, це досі «камера зберігання».

Учитися ≠ перебувати в стінах закладу освіти.

Учитися = використовувати його потенціал у найкращий із можливих способів.

Валентина Задорожна пише: «Мене дивує реакція батьків на дистанційку. Готові ризикувати життям та здоров'ям власних дітей, аби лиш спекатись їх з дому. Не бажають помічати, що відкривається безліч можливостей для навчання. Аби було бажання».

Про таких мені якось написала колега: вони хочуть, щоб ми любили і доглядали їхніх дітей, яких вони самі не люблять, і яким ці діти «в напряг». Звісно, життя і здоров'я «учілок» їх тим більше не обходить. Читаю милі коментарі на кшталт, «а хай скоріше вимруть ці пенси (пенсіонери), буде більше молоді в школі», «нет никакого вируса, не придумывайте себе повод не работать и на шару получать деньги».

Оригинал

Освіта.ua
14.08.2020

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
учитель
Что бы там не говорили по вопросу очного ( классно-урочного) и дистанционного (диванно-квартирного) обучения , напрашиваются выводы: 1. что РАНЬШЕ ДЕТИ НЕ БОЛЕЛИ?. 2. Надо (ГОСУДАРСТВУ) обеспечивать школы в полном объёме ДИЗЕНФЕКСИРУЮЩИМИ СРЕДСТВАМИ И УСТРОЙСТВАМИ. 3. Наверное хотят сэкономить на учителях ( кто говорил 36000 учителей лишних), так вот подводят к мысли:УВОЛИТЬ ВСЕХ из группы риска по возрасту. НО ГЛАВНОЕ НЕ ЭТО! ГЛАВНОЕ ЗАКЛЮЧАЕТСЯ ВОТ В ЧЁМ: ЗНАЕТЕ ЧЕМ ОТЛИЧАЕТСЯ СОЛОВЕЙ ОТ ВОРОБЬЯ? ТЕМ , ЧТО СОЛОВЕЙ УЧИЛСЯ ОЧНО, А ВОРОБЕЙ...ДИСТАНЦИОННО!

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!