Владимир Белый: учитель имеет право на ошибку?

Не имеет учитель права на ошибку в оперировании базовым материалом, предусмотренным для его учеников

Владимир Белый: учитель имеет право на ошибку?

Автор: Владимир Белый, экс-заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Учитель має право на помилку?

Це дивлячись про що йде мова.

Не має учитель ніякого права на помилку в оперуванні тим базовим теоретичним матеріалом, який передбачено для його учнів.

Саме тому, наприклад у Франції, вчителя, який сертифікований як вчитель базової школи, жоден заклад старшої ланки не може взяти на роботу доти, доки той не отримає ще й ліцензію працювати на цьому, вже ліцейському, віковому рівні.

Чим дорослішим стає учень/студент, тим складнішим у науковому сенсі змістом має займатися.

Звертаю увагу до ось цього матеріалу Олега Орлянського з тієї ПРОСТОЇ і НАДВАЖЛИВОЇ для нації причини, що більшість членів групи, яка працює над підготовкою проекту «Профіль українського вчителя нової української школи» (стосується в основному представників педагогічних університетів та ІППО) на пропозиції, спрямовані до підсилення вимог до вчителя щодо рівня його теоретичної підготовки, реагують як на такі, що не варті уваги.

Дякувати долі, маємо завдяки поганому суспільно-життєвому сценарію (коронавірусна пандемія) нагоду запобігти на майбутнє ще гіршому.

Вже з царини науково-освітньої «вірусності» вітчизняної освіти з причини зростаючого засилля некваліфікованих випускників педагогічних університетів/факультетів, бо щонайкраща суто педагогічна майстерність використання навчального часу, але через науково хибний зміст стає ще гірше ніж відсутність освіти (читай про рагулів та ефект Даннінга-Крюгера).

Оригинал

Освіта.ua
14.04.2020

Популярные блоги
Олег Фасоля: на сколько же выросла зарплата учителя? Государство не может обеспечить уровень зарплаты, который должен соответствовать статусу педагога в обществе
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев