С. Горбачев: чего не стоит делать на собеседовании

Знание государственного языка и общение на нем - критически важный параметр для работы в школе

С. Горбачев: чего не стоит делать на собеседовании

Автор: Сергей Горбачев, директор Специализированной школы им. Ивана Багряного №148 г.Киева.

Мабуть, одна з найкоротших телефонних співбесід, яка у мене була:

-- Доброго ранку. Я директор школи, куди Ви надіслали резюме на посаду вчителя.

-- Здравствуйте. Да, хочу работать учителем в школе.

-- Перепрошую, я директор української школи, викладання у нас - виключно українською. А Ви можете викладати державною мовою? І чи можемо ми зараз спілкуватися українською?

-- Да, я могу общаться и преподавать на украинском.

-- Дякую.

От що це було, хтось може пояснити? Неповага до мови? Відсутність мінімального розуміння ситуації? Що?

P.S.

Тільки не треба, будь ласка, мене звинувачувати у «мовному екстремізмі», бо знання державної мови і спілкування нею - критично важливий параметр для роботи в українській школі. Тим більш - спеціалізованій, з поглибленим вивченням саме української мови та літератури.

Ситуація - однозначно офіційна: потенційний роботодавець, який представляє державну установу, спілкується із потенційним претендентом на посаду.

P.P.S.

Маю непевну надію, що цей пост підкаже претендентам на посади у школах, чого не треба робити під час співбесіди з директором.

Оригинал

Освіта.ua
23.08.2017

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев