В. Белый: локомотивы правды образовательной жизни

Фейсбук, профессиональные заседания и неконференции - три локомотива образовательной жизни

В. Белый: локомотивы правды образовательной жизни

Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Проблема

Дуже часто ми стає свідками наступної ситуації.

- Скажи, що відбувається?
- Зараз я тобі все поясню.
- Не треба нічого мені пояснювати. Я сам можу пояснити, що завгодно. Ти мені просто скажи, ЩО та з КИМ сталося.

Ми, пересічні люди, які далекі від центрів прийняття рішень, чи не найбільше переймаємося проблемою ПРАВДИ життя. Недарма, бо з цим у нашій українській суспільно-політичній традиції складно.

Навіть під час футбольного матчу наші «коментатори» замість сипати прізвищами гравців, котрі найчастіше діють у нас перед очима у вигляді маленьких фігурок, чи не весь час розповідають про що завгодно, але не виконує своєї прямої функції – прямо коментувати конкретні епізоди матчу.

В інших сферах ще гірше.

Освіта

  • Першим локомотивом правди життя у нас став Фейсбук.

До людини, котра має що людям повідомити, завдяки цій соціальній електронній мережі дослуховуються тисячі, а подеколи й мільйони (мова про тих, хто вільно володіє англійською) колег та беруть її професійні знання до дії сотні педагогічних колективів.

Цей локомотив правди життя є найбільш продуктивним, бо кожен творчо-конструктивний чи аналітично-критичний автор фейсбучного посту має широку підтримку тих, хто внутрішньо поділяє його думки чи інформацію.

  • Другим локомотивом нібито правди життя є різноманітні професійно-профільні засідання.

Ефективність цієї «машини» досить низька, бо охоплює від десятків до кількох сотень осіб, серед яких більшість не поділяє думок та інформації спікерів засідання, адже наживо знає, що чи не кожен з них думає одне, говорить друге, а робить третє.

  • Третім локомотивом є різні зібрання на кшталт конференцій, що не конференції.

Тут з ефективністю може бути помітно краще, ніж у результаті стандартних для нас засідань. А може й не бути, бо на цих креативно-нестандартних зустрічах непересічних спікерів з небайдужими щодо своєї справи освітянами панує атмосфера кайфу. А потім наступає звична домашня рутина, і далеко не кожен отримує можливості, сприятливі для реалізації свого нового піднесеного стану у новоякісне перетворення.

Оригинал

Освіта.ua
19.07.2017

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев