И. Ликарчук: крайним остается все-таки учитель

Учитель, не использующий возможности информационных технологий, будет анахроничным

И. Ликарчук: крайним остается все-таки учитель

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Повертаюся до свого попереднього посту щодо проблеми сучасних гаджетів у руках учнів під час навчальних занять.

Абсолютно зрозуміло, що організація сучасного навчального процесу в багатьох випадках УЖЕ, і в найближчому майбутньому ТАКОЖ без гаджетів буде немислима.

І той вчитель, що не використовуватиме можливості сучасних інформаційних технологій, дуже швидко буде виглядати анахронічно. Це не обговорюється.

Актуальною є інша проблема. У величезної кількості учнів відсутня елементарна культура володіння та поведінки із цими гаджетами тоді, коли вони в навчальному процесі не використовуються, але учні ними користуються, дестабілізуючий навчальний процес.

Звичайно, можна адресувати вчителю закиди в тому, що потрібно зацікавлювати учнів уроком й на ньому організовувати роботу так, щоб у останніх не виникало ні часу, ні бажання несанкціоновано користуватися гаджетами.

Але тоді виникає багато питань, зокрема й таке глобальне, як відсутність у величезної кількості учнів мотивації до навчання.

І в цьому випадку, який би спектакль не влаштовував учитель на уроці, таким учням буде на ньому нецікаво. Системи дієвих засторог і заборон в українській освіті немає. І не передбачаються. У переважній більшості випадків батьки не є союзниками вчителя. Технічні можливості блокування гаджетів, можливо, і є, але це дорого та суперечливо з позицій прав людини. У найближчі десятки років казенними гаджетами для потреб навчального процесу школи забезпечені не будуть. І т. д., і т. п.

То хто може і повинен підказати вчителю вихід із цієї ситуації? Бо крайнім залишається все-таки він.

Оригинал

Освіта.ua
04.05.2017

Популярные блоги
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
И. Ликарчук: шароварщина и отчеты вместо воспитания Воспитательной работы как системы формирования человека уже давно нет, а есть гам, шум, трескотня
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев