И. Ликарчук: проблема мобильных телефонов в школе

Учителя не понимают, почему столько шума о будущем, и молчание о проблемах настоящего

И. Ликарчук: проблема мобильных телефонов в школе

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Упродовж чотирьох вихідних контактував із кількома учителями. Дуже хорошими учителями. Й так чи інакше йшла мова про шкільні справи. І не скільки про реформи, як про сьогодення.

Учительство не може зрозуміти, чому стільки галасу про те, що буде. І холодне мовчання, коли це стосується проблем сьогодення. Скажімо, є проблема мобільних телефонів у школі. А швидше - зловживання використанням гаджетів тоді, коли це не потрібно.

Що може учитель зробити з цією бідою? А нічого, крім умовлянь, переконань, прохань... Чи допомагають такі умовляння й переконання? Далеко не завжди... Й виникає закономірне питання: «Чому наші освітні керманичі не можуть ініціювати й прийняти законодавчий акт, яким були б запроваджені відповідні застережні чи каральні заходи, котрі унеможливили несанкціоноване використання гаджетів під час навчального процесу? Як те уже зроблено в багатьох країнах світу».

Чи ловити журавля в небі більш приємне заняття, аніж вникати в сьогодення української школи та хоч якось реагувати на ті виклики й проблеми, що там виникають? І це стосується не лише проблеми гаджетів…

Оригинал

Освіта.ua
03.05.2017

Популярные блоги
В. Круглов: ценностям должна учить детей семья Школа – это не холодильник, куда сдают ребенка на содержание и обучение наукам и нравственным ценностям
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев