ДПА-2019 по биологии в основной школе (9 класс)

Порядок государственной итоговой аттестации учеников 9-х классов по биологии в 2019 году

ДПА-2019 по биологии в основной школе (9 класс)

Атестаційна робота з біології укладається вчителем із завдань, що охоплюють різні теми курсу біології в межах очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів, визначених програмою з біології для 7 – 9 класів. Завдання добираються вчителем так, щоб вони дали змогу оцінити сформованість в учнів діяльнісного (уміння), знаннєвого (знання) і ціннісного (ставлення) компонентів предметної компетентності.

Атестаційна робота складається із завдань різних рівнів складності: завдань на відтворення знань (уміння розпізнавати типові біологічні об’єкти, процеси, явища; давати визначення основних біологічних понять; користуватися біологічними термінами і поняттями тощо) і завдань на застосування знань (уміння описувати, характеризувати, порівнювати біологічні об’єкти, явища, процеси; описувати і пояснювати результати експерименту, дані таблиць, графіків; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати, робити висновки; використовувати знання у практичній діяльності), які складають приблизно 50% від загальної кількості завдань атестаційної роботи.

До атестаційної роботи включаються завдання різних типів: тестові завдання закритої форми (з однією правильною відповіддю, з кількома правильними відповідями, на встановлення відповідності); обов’язково включаються завдання відкритої форми (з короткою та розгорнутою відповіддю); завдання, які передбачають здійснення аналізу діаграм, графіків, таблиць; завдання, в яких учням пропонується прочитати текст і використовуючи його зміст виконати завдання.

Час, який відводиться на виконання атестаційної роботи, типи завдань та їх кількість в атестаційній роботі, кількість варіантів атестаційних робіт визначає вчитель. Для укладання атестаційних робіт учитель може використовувати збірники завдань для проведення державної підсумкової атестації з біології, або інші збірники завдань з біології, що мають відповідний гриф, з урахуванням вимог, що зазначені вище.

Складено на підставі орієнтовних вимог до змісту атестаційних робіт для учнів 9 класу, відповідно до листа МОН №1/9-196 від 27 березня 2019 року.

Освіта.ua
20.04.2019

Школы должны разработать внутреннюю систему качества Украинские школы должны сформировать внутреннюю систему обеспечения качества образования
COVID-19 не является профессиональным заболеванием учителей, - МОН Заболевание, полученное при исполнении учителями профессиональных обязанностей, не является профессиональным
Власти предлагают применить коэффициент 1,5 для зарплат педагогов Профсоюз предлагает применить дополнительный коэффициент 1,5 для повышения зарплат педагогов
МОН планирует начинать школьное образование детей с 5-ти лет Ведомство готово разработать программы для детей в случае поддержки идеи школьного обучения с 5-ти лет
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Roxolana
скільки часу дається на написання? tfjhj8o6rf7v8orr664hjksdfghjimnhfgbvc jnmkonbgvfc gvhjnmk