ДПА-2015 по информатике в старшей школе (11 класс)

Порядок государственной итоговой аттестации учеников 11-х классов по информатике в 2015 году

Для проведення атестації з інформатики вчитель готує не менше 10 варіантів контрольних робіт (якщо кількість учнів в класі менша 10, то по одному варіанту на кожного (кожну) учня (ученицю). Пропонується атестаційну роботу розділити на 3 частини, залежно від рівня вивчення інформатики учнями.

Перша частина може складатись із 10-13 завдань і є рекомендованою для учнів, які вивчали інформатику на будь-якому рівні. Ця частина може містити завдання у тестовій формі з вибором однієї правильної відповіді; завдання з вибором кількох правильних відповідей; завдання на встановлення відповідності. Також, повинна містити 3 практичні завдання, що виконуються на комп’ютері.

Друга частина атестаційної роботи складається для учнів, які вивчали інформатику на академічному та профільному рівнях. Ця частина може містити завдання щодо алгоритмізації та програмування. Виконується на комп’ютері.

Третя частина атестаційної роботи складається тільки для учнів профільних класів і може містити 3 завдання з тем, передбачених програмою профільного рівня. Також виконується на комп’ютері.

Письмові завдання атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу. Вихідні файли розв’язків завдань на комп’ютері доцільно роздрукувати на аркушах формату А4 або іншого доступного формату із заздалегідь поставленим штампом навчального закладу.

Атестація з інформатики проводиться протягом 90 хв. для учнів, які вивчали інформатику за програмою рівня стандарту; 120 хвилин для учнів, які вивчали інформатику за програмою академічного рівня та 180 хвилин - для учнів, які вивчали інформатику за програмою профільного рівня.

Складено на підставі наказу МОН № 192 від 20.02.15 року «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році».

Освіта.ua
01.02.2015

Большинство украинцев сообщили о снижении качества образования Украинцы отмечают снижение качества образования или невозможность получить образовательные услуги
Мы должны создать условия для свободной работы учителей, – министр МОН при министре Оксене Лесовом будет акцентировать свое внимание на изменении культуры в школе
Правительство начнет тотальную борьбу с образовательной бюрократией Новый подход к управлению системой образования станет ключевым вектором работы правительства
Учителя не поддерживают идею дополнительного учебного года Большинство педагогов и родителей не одобряют проведение дополнительного учебного года
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев