ДПА-2015 по химии в старшей школе (11 класс)

Порядок государственной итоговой аттестации учеников 11-х классов по химии в 2015 году

Зміст атестаційної роботи з хімії за курс старшої школи має відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, що передбачені навчальними програмами для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень (Тернопіль: Мандрівець, 2011).

Атестаційна робота включає завдання з трьох тематичних блоків:

І. "Загальна хімія":

  • основні поняття і закони хімії;
  • розчини;
  • періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д. Менделєєва, будова атома, хімічний зв’язок, будова речовини.

ІІ. "Неорганічна хімія":

  • основні класи неорганічних сполук;
  • металічні елементи;
  • неметалічні елементи.

ІІІ. "Органічна хімія":

  • вуглеводні;
  • оксигеновмісні органічні сполуки;
  • нітрогеновмісні органічні сполуки;
  • синтетичні високомолекулярні речовини.

До варіанту атестаційної роботи включаються тестові завдання різних типів і рівнів складності, зокрема:

  • завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей;
  • завдання на встановлення відповідності;
  • завдання на встановлення правильної послідовності;
  • завдання відкритої форми, серед яких: завдання на відтворення генетичного зв’язку між класами неорганічних і органічних сполук; на складання рівнянь окисно-відновних реакцій та електронних балансів до них, реакцій йонного обміну в молекулярній та йонній формах; задачі різних типів, які передбачають розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу.

Під час проведення атестації учням дозволяється користуватись періодичною системою хімічних елементів Д. Менделєєва, таблицею розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів та солей, електрохімічним рядом напруг металів. Для проведення обчислень учні можуть користуватися калькулятором.

Складено на підставі наказу МОН № 192 від 20.02.15 року «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році».

Освіта.ua
01.02.2015

В МОН разработали механизм апробации школьных учебников Процесс апробации предполагает исследование качества учебников и соответствия стандартам
Большинство украинцев сообщили о снижении качества образования Украинцы отмечают снижение качества образования или невозможность получить образовательные услуги
Мы должны создать условия для свободной работы учителей, – министр МОН при министре Оксене Лесовом будет акцентировать свое внимание на изменении культуры в школе
Правительство начнет тотальную борьбу с образовательной бюрократией Новый подход к управлению системой образования станет ключевым вектором работы правительства
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев