Билеты ДПА 2012. 9 класс. Всемирная история (устная форма)

Перечень билетов для проведения государственной итоговой аттестации по всемирной истории в 2011/2012 учебном году в устной форме. 9 класс

Увага! У 2012 році Державна підсумкова атестація в основній школі проводиться у відповідності до Листа МОНмолодьспорту №1/9-61 від 27 січня 2012 року "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році”.

Білет № 1

1. Розкрийте причини та передумови Великих географічних відкриттів. Охарактеризуйте одну з доколумбових цивілізацій Америки.
2. Проаналізуйте міжнародні відносини наприкінці ХІХ століття.

Білет № 2

1. Висловіть судження щодо значення Великих географічних відкриттів.

2. Розкрийте причини та наслідки Французької революції кінця ХVIII ст. Назвіть головні події революції.

Білет № 3

1. Охарактеризуйте матеріальний світ і повсякденне життя людини раннього Нового часу.

2. Висловіть судження щодо історичного значення Французької революції кінця ХVIII століття.

     

Білет № 4

1. Розкрийте значення національно-визвольного руху у Нідерландах.

2. Охарактеризуйте правління Наполеона Бонапарта часів Консульства та Імперії.

Білет № 5

1. Визначте передумови, початок та поширення реформаційних ідей в Європі. Мартін Лютер.

2. Встановить наслідки наполеонівських війн Франції (1804-1815), Віденського конгресу та його рішень.

Білет № 6

1. Охарактеризуйте правління Єлизавети І Тюдор.

2. Визначте причини та наслідки революції 1848-1849 років у Європі. Назвіть головні події революції.

Білет № 7

1. Охарактеризуйте абсолютизм у Франції за кардинала Ришельє.

2. Проаналізуйте суспільні рухи в Росії у 20 – 30-х роках ХІХ століття.

Білет № 8

1. Встановіть особливості внутрішньої та зовнішньої політики Московської держави за правління Івана Грозного.

2. Охарактеризуйте Францію у період Реставрації та Липневої революції.

Білет № 9

1. Охарактеризуйте Московську державу у ХVIІ столітті та початок правління династії Романових.

2. Проаналізуйте особливості соціально-економічного та політичного розвитку Великої Британії у ХІХ столітті. Королева Вікторія.

Білет № 10

1. Охарактеризуйте економічний розвиток і державну політику Польщі в ХVI – першій половині XVII століття.

2. Розкрийте історичне значення об’єднання Італії та діяльності Каміло Бенсо Кавура.

Білет № 11

1. Охарактеризуйте Османську імперію в ХVI- ХVII століттях. Сулейман І «Пишний».

2. Розкрийте історичне значення об’єднання Німеччини та діяльності Отто фон Бісмарка.

Білет № 12

1. Поясніть особливості культури Індії та Китаю в ХVI – ХVII століттях.

2. Охарактеризуйте повсякденне життя та дозвілля людей наприкінці ХVIІІ – у ХІХ столітті.

Білет № 13

1. Охарактеризуйте поширення Відродження в Європі та творчість Леонардо да Вінчі.

2. Визначте причини появи та поширення соціалістичних ідей у 50–60-х роках ХIХ століття.

Білет № 14

1. Опишіть найвизначніші пам’ятки європейської архітектури ХVI - ХVII століть.

2. Визначте наслідки реформ Олександра ІІ в 60-70- х роках ХІХ ст. у Росії.

Білет № 15

1. Висловіть судження щодо значення Англійської революції та діяльності Олівера Кромвеля.

2. Охарактеризуйте розвиток літератури та мистецтва на початку XIX століття.

Білет № 16

1. Визначте причини та наслідки Тридцятилітньої війни та Вестфальського миру.

2. Проаналізуйте процес формування індустріального суспільства наприкінці ХІХ століття.

Білет № 17

1. Охарактеризуйте особливості Німецьких держав у XVIII столітті. Освічений абсолютизм Фрідріха ІІ.

2. Опишіть становище англійських колоній у Північній Америці, висловіть судження щодо причин, характеру і наслідків війни за незалежність.

Білет № 18

1. Назвіть характерні риси внутрішньої та зовнішньої політики Петра І.

2. Визначте причини та наслідки громадянської війна у США та охарактеризуйте діяльність Авраама Лінкольна. Назвіть головні події війни.

Білет № 19

1. Охарактеризуйте епоху «освіченого абсолютизму» в Росії та правління Катерини ІІ.

2. Поясніть причини економічного піднесення США наприкінці ХІХ ст.

Білет № 20

1. Визначте наслідки реформ Марії-Терезії та Йосипа ІІ в Австрійській імперії Габсбургів.

2. Назвіть найважливіші досягнення науки і техніки у ХІХ століття.

Білет № 21

1. Охарактеризуйте основні риси та назвіть найвизначніші пам’ятки стилю бароко.

2. Проаналізуйте причини і наслідки франко-прусської війни та проголошення Третьої республіки у Франції.

Білет № 22

1. Охарактеризуйте становище Японії в середині ХІХ ст. та наслідки реформ Мейдзі в Японії.

2. Назвіть характерні риси та найважливіші досягнення в мистецтві другої половини ХІХ століття.

Освіта.ua
28.01.2012

Мы должны создать условия для свободной работы учителей, – министр МОН при министре Оксене Лесовом будет акцентировать свое внимание на изменении культуры в школе
Правительство начнет тотальную борьбу с образовательной бюрократией Новый подход к управлению системой образования станет ключевым вектором работы правительства
Учителя не поддерживают идею дополнительного учебного года Большинство педагогов и родителей не одобряют проведение дополнительного учебного года
Школам предлагают разрабатывать собственные образовательные программы Каждое заведение общего среднего образования может разработать собственную образовательную программу
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Ліля
А де можна знайти відповіді на ці питання?
Алина Ярёменко
а где можно найти дпа всесветный история 9класс 2013?
Saneck13
А де є розв`язки?
ваня
Укажыть мысто, у якому проходив конгрес країн-переможниць, що вирішував далю Європи після Наполеонських війн.
Оля
Віденський
Комментировать
ivan
Тут збірник завдань для державної підсумкової атестації з всесвітньої історії. 9 клас 2011: http://letitbit.net/download/92566.9688b2efca15f245e4d2bb21fc04/dpa_vsesvitistorija_9ukr_ladichenko.rar.html Тут збірник завдань для державної підсумкової атестації з Історії України. 9 клас 2011: http://letitbit.net/download/34269.39fda104298388f53a630615f9ef/dpa_istorijaukrainy_9ukr_vlasov.rar.html