Ирина Васильков: карантин дифференцирует учеников

Как доучивать и оценивать тех, кто по разным причинам не приступил к дистанционному обучению?

Ирина Васильков: карантин дифференцирует учеников

Автор: Ирина Васильков, учитель истории и правоведения, г. Львов.

ЗНО, теоретично, є підсумком навчання впродовж 11 років, а не березня-квітня-травня. Чи аж так багато зовсім нових тем залишилося «невивченими»?

Виглядає, що саме з 11-класниками найменше проблем. Вони отримали фізичну можливість застосувати навички самоосвіти (хто їх розвивав раніше).

Тривалий карантин диференціює учнів невипускних класів на таких, що продовжували вдома хоч трохи навчатися, і таких, які геть забудуть навіть те, чому їх намагалися навчити в школі.

Зараз учителів адміністративно стимулюють до розгортання дистанційного навчання на певних інтернет-ресурсах, ігноруючи можливості інших.

А я готуюсь до того моменту, коли доведеться доучувати і оцінювати «очно», наживо тих, що не долучалися до дистанційного навчання з різних причин.

І вирівнювати, наздоганяти, виявляти, допояснювати... От де гора роботи!

Оригинал

Освіта.ua
25.03.2020

Популярные блоги
И. Ликарчук: педагогам школ не должны урезать зарплату Почему сокращение бюджетных расходов в образовании нужно проводить за счет тех, кто проводит уроки?
Тамара Гориха Зерня: мы потеряем много абитуриентов Государство должно максимально упростить условия вступления и расширить госзаказ.
А. Истер: упрощенное ЗНО нуждается в коррекции Предложение «выпускники будут сдавать мультипредметный онлайн-тест» требует коррекции
И. Ликарчук: система ЗНО стала на путь стагнации Спасти систему ЗНО от краха или исчезновения смогут только новые команды и технологии
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев