В. Громовой: мы реформируем образование, которого нет

Реалии гораздо печальнее, чем себе представляют ожесточенные зрадофилы и огульные критиканы

В. Громовой: мы реформируем образование, которого нет

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

Ми реформуємо освіту, якої немає. Почитайте коментарі до цього опитування, і ви побачите освіту, яка насправді є. Реалії постають набагато сумніші, аніж собі уявляють найзапекліші зрадофіли і огульні критикани.

Зайве доводити, що НУШ може творити лише вільний, самодостатній, упевнений в собі, захищений і незачморений вчитель.

Учителька:
Учитель не є вільною людиною. А у Кіцманському районі (це – Буковина) учитель - безправний раб. Зате директори - вершителі доль. Якщо, не дай Боже, піде чутка, що педагог трохи хоче вирватися по кар'єрному росту, тоді вже можна одразу писати заяву. Дирекція такого хабаря скрізь дасть. Важко навіть наслідки уявити. На олімпіадах - останні місця. На який конкурс учитель не поведе дитину, все схвачено і там. Останнє місце гарантоване. Яку категорію, чи педзвання? 10 років не має заслуг на 2 категорію. Саме така, київські читачі, правда педагогічного життя. Ви собі там у верхах уявляйте, фантазуйте. Лише від того нічого не зміниться. Ми найнижча ланка. Були раби та будемо рабами. Великі сподівання покладаємо на прозору сертифікацію. Іншого способу отримати хоч якусь гривню у надбавку немає. Якщо і сертифікація буде так само проходити, як атестація, освіта України згниє.

Катерина:
Сучасна шкільна освіта - це позорище для країни і деградація учня на чолі з учителем! Я 13 років щодня приходжу у класи і з кожним днем задаю собі одне запитання - що я тут роблю? Чому дитина іде на репетиторство до вчителя і має результат , а сидячи в класі і працюючи за інноваційними технологіями, не може дотягтися до середнього рівня? Розумні вільні вчителі нікому не потрібні, та такі особистості в школах і не затримуються надовго. Ті, що залишаються, або змушені, або змирились. У школі потрібно говорити те, що ТРЕБА , а не те, що ти думаєш. А якщо ти такий розумний, то іди в світ , або зараз ми в тебе уроки відвідаємо, і вони нам не сподобаються! От і мовчу 13 років, бо маю 3 дітей і педагогічний диплом...

Оригинал

Освіта.ua
11.12.2018

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Бабуся
Тому що освіта спрямована на середнього учня. А в класі ще є не встагачі, яких потрібно щось навчити. А інклюзія? Як дитині пояснити, що гірші знання інклюзивщика оцінюються вище ніж її? Інклюзія зовсім погубить освіту. Адже діти бачуть несправедливість в оцінюванні кожен день. Ось і вся педагогіка. "Іван нічого не учить і нічого не знає - йому можна а мені не можна?" Як зацікавити дітей навчатись краще, коли перед ними кожен урок є "приклад", і доволі прикрий. А відповіді на ці питання ніхто не дає.