В. Громовий:  о создании новой образовательной среды

Ковры с бабушкиной стены над кроватью теперь стали первой визуальной визиткой НУШ?!

В. Громовий: о создании новой образовательной среды

АвторВиктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

Килими з бабусиної стіни над ліжком тепер є першою візуальною ознакою нового освітнього простору?!

«Я сьогодні отримала культурно-освітній шок. Поїхала в школи району, щоб подивитись там на новий освітній простір, але побачила там суцільний треш. Більшість вчителів майбутніх першокласників накидали на підлогу килимів, які скоріш за все колись висіли на стінці у бабусі й… фсьо. Ті килими вдарили по мені ніби електричний струм, бо то привіт із Радянського Союзу (Back in the USSR!?), а не НУШ. Та найсумніше, що більшість директорів шкіл сприймає це як належне…», - ось таку рефлексію отримав від молодої, розумної методистки з одного потужного обласного центру.

Звісно, «бабусин килим» значно простіше покласти, аніж самій думати головою чи всюди вишукувати креатив, який запросто можна адаптувати до наших умов.

Я особисто постійно виставляю на своїй сторінці купу фотографій, на яких можна побачити прості та ефективні способи створення нестандартного освітнього дизайну: від емоційного семафора до організації простору класу так, щоб діти могли вчитися мимоволі, від простого способу організації рухової активності дітей за допомогою звичайного скотчу до того, як перетворити двері класу на креативний простір…

Показую, що можна зробити самостійно із мінімальними витратами, замість того, щоб прикривати власну бездіяльність типовою фразою-виправданням: «нам не дали коштів».

Є сотні сайтів на яких можна віднайти море ідей щодо створення нового освітнього простору. Було б бажання...

Наприклад, подивіться ось цей . Лише наберіть у пошуку: Ideas for Elementary School Teachers.

P.S. Як підсумував Віталій Брудновський, ми намагаємося десь запозичити щось модерне, а у «сухому залишку» матимемо нафталінні килимки на підлозі й сорочки з прабабиної скрині на вчительках.

Оригинал

Освіта.ua
15.08.2018

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Директор
А что сделало государство, чтобы учителя не надевали сорочки з прабабиної скриньки?
Бабуся
Для Директор: А нічого. Бо вчителям потрібен Інтернет, комп’ютер, принтер, купа паперу, методична література, роздатковий матеріал, фарба для принтера, а ще учням, яким батьки не спроможні купити зошити і ручки, дати щось на уроці (листок, зошит, ручку, олівець і т.д.) щоб вони не байдикували. Ось такі реалії. А про свої потреби - потім. Адже все те потрібно купити за свою зарплату.
Комментировать