В. Громовой: о недовольных образованием

Идея оставить все, как есть, но немного улучшить и «неуклонно развивать и укреплять», не сработает

В. Громовой: о недовольных образованием

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

У нас є «критична маса» людей, які страшенно незадоволені теперішньою ситуацією в освіті. Це означає, що накопичилась величезна потреба в змінах. Тож, ідея залишити все як є, але трохи поліпшити та, як говорили в Радянському Союзі, «неухильно розвивати та зміцнювати», не спрацює.

А якщо так, то де ж свіжі проривні ідеї?

Де палкі загальнонаціональні дискусії про майбутнє школи?

Де захопливі зіткнення ідей, які народять лідерів освіти ХХІ століття?!

Чому величезна протестна енергія вчительства досі не народила лідерів, спроможних її дбайливо зібрати, сконцентрувати та каналізувати у потрібному напрямку, запропонувавши такі напрямки розвитку освіти, на які не шкода було б цю енергію витратити?

Чому досі багато людей так і не зробили дивовижне відкриття про те, що за висловлені ідеї на рівні навчального закладу, у якому вони працюють, «їм нічого не буде»?!

Звісно, у нас завжди «ініціатива карається виконанням», але має ж нарешті прийти розуміння простої істини: бурхлива діяльність зі створення фіктивно-демонстраційного продукту та імітування змін втомлює більше. Від абсурдної й нікому не потрібної праці Сізіфа ще ніхто не зміг отримати задоволення.

Ой, гиля, гиля, сірі гуси,
Ой, гиля, гиля до води!

Невже це про нас співається?

Невже наша навчена безпорадність та звичка до стадної поведінки й надалі буде страшним гальмом для реальних змін?

P.S. На жаль, скоріш за все відповідь на ці питання дав Абрахам Маслоу. Ми застрягли на нижніх щаблях його піраміди потреб і ніяк не можемо піднятись на вершину.

Оригинал

Освіта.ua
06.08.2018

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев