В. Громовой: «красивая» картинка - наше фсьо!

И НУШ с ней, этой «рехвормой» и нормализацией понятия «летнее оздоровление и отдых»

В. Громовой: «красивая» картинка - наше фсьо!

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

А я думаю, чому в мережі тепер купа фото дітей під час сніданку та обіду «з чітким зображенням страви ПЕРЕД вживанням»... (Андрій Шарий резонно зауважує, що це дуже суттєве уточнення: страва має бути сфотографована саме ПЕРЕД вживанням, «бо хто вас знає, нафотографуєте страв після вживання»).

От в Японії у багатьох ресторанах бачив апетитні муляжі готових страв. Доведеться тепер нашим школам замовляти для фотосесій.

ДЕ(б)ЮРОКРАТИЗАЦІЯ КАЖЕТЕ?

Ну-ну... І НУШ з нею, цією рехвормою та нормалізацією поняття літнє оздоровлення та відпочинок.

Імітація і «красіва» картинка - наше фсьо!

Чомусь згадався бородатий анекдот:

На грузинському кладовищі прогулюються два українці, читають написи на пам'ятниках ...

Церетелі. Народився в 1925, помер у 2012. Жив 15 років ...

Кацивелі. Народився в 1939 помер у 2015. Жив 20 років ...

І так на всіх пам'ятниках.

Підходять вони до місцевого:

- Поясни, чому згідно з вказаними датами, людина прожила 85 років, а написано: «Жив 15 років»?

-Е ... не розумієш! Жив - це коли гроші були, будинок був, машина була, жінки були... А в інший час - це не жив, а так, існував...

Йдуть ці чолов'яги далі, один з них зітхає і каже:

- Миколо, коли я помру, напиши мені на пам'ятнику «Народився мертвим».

Амінь.

P.S. Допоможе лише «напалм» - ліквідація департаментів (відділів, управлінь) освіти як таких. На їх місці згодом (у разі необхідності) можуть з'явитись центри сервісного обслуговування закладів освіти. Але для цього, яка казав колись Михайло Горбачов, треба «перестройку начать с себя» (почати з реформування системи управління). Ми ж зберегли МОНополію на реформи зверху, жахливий бюрократичний пресинг, повний комплект освітянських маразмів і ...щось патякаємо про НУШ.

Оригинал

Освіта.ua
11.06.2018

Популярные блоги
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
И. Ликарчук: шароварщина и отчеты вместо воспитания Воспитательной работы как системы формирования человека уже давно нет, а есть гам, шум, трескотня
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев