И. Ликарчук: о критериях экспертизы учебников

Новая модель разрушает существующие схемы и делает экспертизу настоящей, не формальной

И. Ликарчук: о критериях экспертизы учебников

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования, и. о. директора Учебно-методического центра обеспечения качества образования.

Упродовж сьогоднішнього дня на сайті Державної освітньої установи «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» будуть розміщенні для ознайомлення та обговорення критерії експертизи шкільних підручників.

Як я уже не раз писав, наша установа, керуючись своїм Статутом та дорученнями міністра, починаючи з кінця 2018 року, буде проводити експертизу шкільних підручників. Розроблені критерії - перший крок на шляху до цього. Далі - буде Положення про таку експертизу, про оплату праці експертів, рекрутинг експертів, їхнє навчання, розробка відповідного програмного забезпечення, без якого проведення такої експертизи не є можливим...

Але то все попереду. Наразі для нас дуже важливим є думка небайдужих людей про розроблені критерії експертизи. Я, крім серйозного конструктиву, очікую шквал критики і навіть брудного критиканства. Бо нічого подібного у вітчизняній практиці експертизи шкільних підручників іще не було. Запропонована нами модель руйнує багато існуючих схем та робить експертизу справжньою, а не формальною.

Але критиканство і неконструктивну критику переживемо. Не перший і не останній раз. Будемо вивчати лише конструктивні зауваження та пропозиції. І, якщо буде така можливість та доцільність, обов’язково враховуватимемо їх.

Дуже прошу звернути увагу і уважно прочитати вступний текст до критеріїв. Публікація буле здійснена упродовж сьогоднішнього дня. Пропозиції надсилайте на адресу офіційного електронного поштового ящика нашого центру, яка наведена на сайті.

Оригинал

Освіта.ua
07.05.2018

Популярные блоги
Д. Семенов: убивает ли бесплатность образования его развитие? Каждая инвестированная в обучение гривна - это не только польза для себя, эти деньги двигают отрасль в целом
Р. Харчук: борьба за ЗНО по литературе необходима Пусть закрываются ненужные псевдоуниверситеты, а ЗНО - это единственное спасение образования
И. Ликарчук: бумажный или электронный журнал? Что изменится в школьном образовании от появления электронного журнала?
А.Мирошниченко: для чего нужны учебники? Талантливым педагогам не нужны учебники, они знают предмет и стремятся преподавать своими словами
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев