![]() |
Я очумеваю от таких инновационных форм работы. Меня трудно удивить, но земляки таки смогли это сделать |
В. Громовой: «районный педагогический месседж»
Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.
І Кена Робінсона читаєте
З усієї сили.
І концепцію НУШ,
І на Едкемпи, і в «агенти змін»
Так і претесь...
Я щось чманію від таких інноваційних форм роботи. Мене важко чимось здивувати у вітчизняній освіті, а от земляки таки змогли це зробити. Було-було, а от такого ще не було.
Насолоджуйтесь, є тепер така форма методичної роботи: "районний педагогічний меседж"! https://www.youtube.com/watch?v=IY9XnElu48Y
Не поспішайте падати «з копит». Є і ще крутіша назва - педагогічний ФЛЕШ-меседж за трьома векторами...
І не треба порівнювати його із триголовим Змієм Гориничем навіть, якщо ви знаєте, що в перекладі з англійської "flash" означає «спалах».
Тож, вмикайте в якості звукового фону пісню у виконанні Наталії Могилевскої «Відправила message» і потроху приходьте до тями.
А тут хтось стверджував, що наші методичні служби не можуть ніяк перебудуватись... Можуть! Ще й як можуть! То ви просто досі не отримали message.
Назву педагогічної студії, з якої стартував той районний педагогічний меседж, прочитав тричі: «Виховання громадянина патріота в системі ціннісних орієнтацій науково-педагогічної спадщини Василя Сухомлинського». «Ні чорта не пойняв». Якщо хтось може, перекладіть.
Щодо «засідання локацій» чи «експрес-огляду» (девіз якого: (не)проходьте мимо!), можу лише затиснути собі рота руками або заволати як поручик Ржевский: «Гусары, молчать!»
Звісно, у голові крутиться приказка «Застав дурня богу молитися, то він і лоба розіб'є», але я пропоную «копнути» глибше. Давайте (замість епілогу) згадаємо усім відомі рядки Володимира Маяковського:
Послухайте!
Якщо зірки засвічують –
виходить – це комусь треба?
Виходить – хтось хоче, щоб вони були?
Виходить – хтось називає ці плювки
перлиною?
Мовою оригіналу:
Послушайте!
Ведь, если звезды зажигают -
значит - это кому-нибудь нужно?
Значит - кто-то хочет, чтобы они были?
Значит - кто-то называет эти плевочки
жемчужиной?
*Меседж (також месидж, з англ. Message) — повідомлення, завуальоване повідомлення, іронія, звернення, попередження, сигнал, короткий зміст чогось, послання.
Термін «меседж» в українському політичному лексиконі доволі новий. Запозичений з англійської, він перекладається як «повідомлення», «зв'язок», «послання». Вебстерський словник тлумачить це слово як «письмове або усне повідомлення від однієї особи до іншої».
Меседжем є інформація від її джерела до одержувача в системі відносин за певними принципами. Меседжем може бути і якась думка чи ідея, виражена вербальним або невербальним (у вигляді сигналу, знаку) способом, якщо вкладений у неї зміст (через подальше розгортання та осмислення або контекстуально як асоціація чи алюзія) забезпечує усвідомлювану взаємозалежність між учасниками комунікативної взаємодії як аспекту соціальних відносин на основі притаманних їй усталених історичних, духовно-ментальних, соціокультурних форм.
Фахівці з політичної комунікативістики під меседжем розуміють таку інформацію в політичних комунікаціях, яка містить певний прихований смисл, що дає реципієнтові додаткові відомості про справжні наміри комунікатора . У масиві інформації, залежно від змісту, можна окреслити окремі її фрагменти, які, власне, й можуть бути меседжами. Іноді вони означають набагато більше, ніж увесь текстуально оформлений меседж. Меседж має нести певний інформаційний енергетичний імпульс.
Освіта.ua
03.04.2018