В. Громовой: у нас есть немало генераторов идей

Вместо принципа курятника в модели управления образованием должен быть принцип журавлиного клина

В. Громовой: у нас есть немало генераторов идей

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

Можна по-різному ставитись до руху EdCamp, але…

Якщо ви побуваєте хоча б на одному такому дійстві, ви «спинним мозком відчуєте» потужну енергетику і переконаєтесь у тому, що у нашій шкільній освіті таки є величезний творчий потенціал.

У нас є чимало освітянських генераторів ідей і енеджайзерів. Є багато Інших вчителів, які зовсім не схожі на тих, які періодично стають скандально відомими завдяки соціальним мережам.

Є ентузіазм і самопожертва. Є вмотивованість робити зміни… Є море свіжих ідей і є кому ці ідеї реалізовувати на практиці.

Треба лише вивільнити цих людей від «дурної роботи», не заважати робити справу, припинити ними «керувати»(читай: понукати!), почати довіряти їм і … це вже зовсім мало реальне, та все ж напишу, спробувати хоч трішечки підтримати.

Основна проблема багатьох освітянських начальників у тому, що вони не бачать перспектив для руху знизу за реформування освіти. А такі перспективи у нас є!

«Вертикальномислячі» люди на всіх щаблях управлінської ієрархії мають нарешті поступитися місцем тим, хто розуміє, що тільки знизу можливо реально змінити Систему і збудувати НУШ.

Для цього, замість принципу курника, який переважає у нинішній начальникоцентрованій моделі управління освітою (залізь якомога вище на сідало, по дорозі туди клюнь ближнього, а потім обгадь нижнього) має утвердитись принцип журавлиного клину, який характерний для лідерської моделі розвитку(лідери утворюють висхідний струмінь повітря, який виштовхує вперед усіх інших).

Оригинал

Освіта.ua
19.03.2018

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев