В. Громовой: как может выжить молодой учитель?

«Окупаемость» педобразования лишь в том, что это - пожизненная гарантия от похищения с целью выкупа?

В. Громовой: как может выжить молодой учитель?

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

«Дурне запитання» №2. Як може вижити молодий вчитель у м. Києві (Львові, Дніпрі чи Вінниці) з уже підвищеним посадовим окладом у 3735 грн., якщо йому треба винаймати житло, нести значні витрати на транспорт, пристойно одягатись, нормально харчуватись і культурно розвиватись? За скільки років окупляться його витрати на здобуття педагогічної освіти, включно із втраченою вигодою (не зароблені гроші) за п'ятирічний період навчання?

Чи можна стверджувати, що «окупність» педагогічної освіти полягає лише в тому, що вона є пожиттєвою гарантією від викрадення з метою викупу чи способом «закосити від армії»?

Чому я про це пишу? Не тому, що хочу здійняти хвилю «зрадофільства». Хочу переконати «власть імущих», що мають відбуватись асинхронні підвищення зарплати з акцентом на стимулювання саме молоді: людина, яка отримувала 3,5 тис. грн. має отримувати тепер 7 тис. грн., а ті, хто мав 7 тис., лише 9 тис. грн.

Запитання навіяні публікацією Володимира Бєлого та коментарем до неї:

  • «Якщо у вчителя-початківця тепер 12-й розряд, то його оклад стане 3 735 грн. (мінімум, приміром у прибиральниці буде - 3723 грн.) плюс за «престижність» посади педагога 20% і вийде - 4482 грн. МІНУС відрахування, - 18%, і для життя молодий вчитель, на якому має триматися і розвиватися нова українська школа, буде мати - 3675 грн»;
  • «НУШ без молодих вчителів, на мою думку, НЕ РЕАЛЬНА! Утопія! Я - вчитель з досвідом, маю вищу категорію, зв.ст. 40р., пенсію. Я ще можу якось прожити. А як прожити молодим!!?? Без стажу, категорій, маючи 1-2 дитини??? У них потреби у рази більші. І ЦЕ навіть, ПРИНИЗЛИВО отримувати зарплатню на рівні техпрацівниці!!! Та навіть при бажанні працювати з дітьми людина буде шукати таку роботу, щоб прогодувати, утримувати сім’ю. Я навіть не говорю про задоволення культурних потреб. Невже цього НЕ РОЗУМІЄ влада???? Через 10 років, при такій освітній політиці, НЕ БУДЕ КОМУ ПРАЦЮВАТИ В ШКОЛІ! СХАМЕНІТЬСЯ!

Оригинал

Освіта.ua
15.01.2018

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Студентка
У нас в группе только один человек собирается по окончанию вуза (пед.) работать в системе образования и то, только в университете, школу никто не рассматривает. После четвёртого курса 6 человек уехали в Германию, сейчас ещё 4 собираются в Польшу. Многие планируют либо уехать из страны, либо получить второе высшее на заочном. Дети в будущем смогут получить качественное образование только в частных школах, мы к этому идём, как на западе, ничего бесплатного нет.