А. Мирошниченко: о сюжетах математических задач

Богатая палитра сюжетных ходов задач по математике не может не поражать своей острой актуальностью

А. Мирошниченко: о сюжетах математических задач

Автор: Александр Мирошниченко, актер, режиссер, драматург.

Не зовсім про математику

Роздивився підручник математики для 4 класу. Не з точки зору математики. З точки зору здорового глузду.

Ну, з «чистими» прикладами все нормально. Математика – наука точна. Проблеми виникають в сюжетах задач.

Найпопулярніший сюжет математичних задач – цегла. Її і вантажать, і купують, і продають, і ділять, і виробляють. Практично в кожному розділі підручника є бодай щось про цеглу. Я, звичайно, розумію, що саме тема цегли найактуальніша і найцікавіша для дітей в 4 класі. Це ж найближча до їхніх життєвих реалій тема!

Зразу за цеглою іде пшениця. У мішках та центнерах. Її вантажать, збирають, пересипають. Звичайно, пшениця до цегли не дотягує, але стійко тримає друге місце.

Третє місце в підручниках ділять підрахунки врожаю і підрахунки виготовленого сільськогосподарського реманенту.

Багата палітра сюжетних ходів задач з математики не може не вражати своєю гострою актуальністю. Несподівані повороти сюжету, інтрига, парадоксальність. І все це на темах, які для дітей є найбільш цікавими та актуальними.

Звичайно, математика – наука точна. І для навчання, в принципі, байдуже, що рахувати – Покемонів чи цеглу. Але є у мене така підозра, що Покемонів діти рахували б охочіше…

Оригинал

Освіта.ua
02.10.2017

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев