Игорь Ликарчук: а где реформа? Часть 2

Среди наших учителей немало таких, кому в школу нельзя даже разрешать заходить, не то что преподавать

Игорь Ликарчук: а где реформа? Часть 2

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Продовжую роздуми над законопроектом «Про освіту», котрий от-от у другому читанні мають розглянути нардепи.

Як відомо, однією із найгостріших і найболючіших проблем сучасної освіти, зокрема середньої, є вчитель.

На жаль, серед нашого вчительства чимало таких, кому до школи не можна навіть дозволити заходити, не кажучи про педагогічну діяльність у ній. Якщо таких не позбудемося і не поставимо надійний бар'єр, щоб і в перспективі подібні до української школи не потрапили, про реформу можна навіть не мріяти.

Й агенти змін не допоможуть. Бо вони розчиняться в масі агентів байдужості та супротиву.

Чи передбачає законопроект механізми професійної люстрації працюючих педагогічних кадрів і запровадження бар'єрів, щоб бездарні, неуки, дитинофоби до шкіл не потрапляли? НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ.

На перших етапах підготовки законопроекту щільно обговорювалася думка про сертифікацію і ліцензування педагогічних кадрів з метою очищення системи і випередження появи в ній тих, кого там не повинно бути. Але...

Та сертифікація, запровадження якої передбачається законопроектом, стане лише засобом морального і матеріального стимулювання для вчителів, котрі й так гарно працюють.

«Учителі», котрим не місце в школі, сертифікацію не будуть проходити (бо то справа добровільна), або знайдуть можливість її «пройти» так, як до цього «проходили» сумнозвісну атестацію (бо цю сертифікацію проводитимуть між самі місцеві чиновники й методисти, котрі зараз рулять атестацією). То де реформа?

P.S. Учителефобів цей пост прошу не коментувати

Оригинал

Освіта.ua
09.08.2017

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!