А. Мирошниченко: о дистанционном обучении

Дистанционное обучение не решит глобальных проблем образования, - это решение для отдельных людей

А. Мирошниченко: о дистанционном обучении

Автор: Александр Мирошниченко, актер, режиссер, драматург.

Важке питання.

Є одна річ. Надзвичайно дискусійна. У кожного, звичайно, своя точка зору і свій досвід. Зрештою – кожен сам самостійно робить вибір.

Мова про дистанційне навчання. Хтось вбачає в цьому панацею. Хтось не сприймає взагалі. Все індивідуально. Але одне знаю точно. Це далеко не панацея і не глобальне вирішення проблем нашої освіти. Лише локальне рішення для окремих людей. Так це і потрібно сприймати.

Чому не панацея? Для мене тут причина проста. При всіх перевагах такої форми навчання є одна річ, повз яку не пройдеш. Надважлива річ. І полягає вона в тому, що оце дистанційне навчання стає реальністю, якщо мама чи батько займаються виключно дитиною, відставивши свою реалізацію далеко вбік. Себто – життя заради дитини. Не так вже і погано. З одного боку.

А з іншого мені якось хочеться, щоб мої діти гордились здобутками мами і тата не лише в галузі приготування борщу та домашнього прибирання. Якщо ж мама та батько займаються своєю роботою та розвитком – часу на дистанційне навчання дитини просто не залишається.

Є, звичайно, ще бабусі-дідусі. Але персонально у мене більшість знайомих мають бабусь-дідусів, які не на пенсії сидять, а в університетах викладають. Отже, і вони не дуже можуть брати активну участь в дистанційному навчанні онуків.

От і виходить, що тут є вибір між особистим розвитком і розвитком дитини. Але якщо не розвиваєшся ти – чи буде тебе поважати дитина років через 10 лише на підставі того, що ти пожертвував всім своїм заради нього? Сумніваюсь. Ось і виходить не дуже «панацейна» панацея. Хоча – кожен вибирає сам…

Оригинал

Освіта.ua
31.07.2017

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев