Виктор Громовой: страшно выходить из зоны комфорта

Учителя никогда не готовы «внедрять образовательные реформы», идущие сверху - это аксиома

Виктор Громовой: страшно выходить из зоны комфорта

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

Зараз наші освітянські бюрократи за старою звичкою наввипередки рапортують:

«Ми досягнемо концепції нової української школи!». Трохи згодом почуємо: досягнемо достроково і передосягнемо, уже досягли, догнали і перегнали.

Цитую: «Цього дня міністр відвідала Новопетрівську ЗОШ І-ІІІ ст. Вчителі школи показали свою готовність щодо впровадження освітніх реформ».

Але за лаштунками офіційно-удаваної підтримки реформ панують зовсім інші настрої.

Пише мені в приват один з учасників зустрічі в Одесі: «Соромно за колег вчителів, що запитання до міністра, яка презентувала НУШ, лише на рівні «шлунка». Турбують проблеми, на кшталт, щоб «години, не зрізали», а суть усього цього процесу, навіщо це потрібно робити, нікого і не цікавить.

А коли Лілія Михайлівна сказала, що директорів тільки на два терміни будуть призначати, гул невдоволення був серйозний.

Страшно з зони комфорту виходити, страшно змінюватися - от головна проблема».

P.S. 1. Як можна «показати свою готовність щодо впровадження освітніх реформ»? Ніяк!

2. Учителі ніколи не бувають готовими «впроваджувати освітні реформи», які йдуть зверху. Це не є ні добрим, ні поганим. Просто так є.

3. Працюють лише сили змін знизу, якщо їх здетоновує, наприклад, активний пресинг з боку батьків та учнів, переконання дією з боку «продвинутого» директора школи чи «розрив шаблону», зроблений висококласним експертом (майстер-тренером).

Оригинал

Освіта.ua
19.06.2017

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!