А. Спиваковский: редакция статьи 7 пока не завершена

Отсутствие консолидированной позиции в этом вопросе порождает сомнения, что закон будет принят

А. Спиваковский: редакция статьи 7 пока не завершена

Автор: Александр Спиваковский, народный депутат, первый заместитель главы Комитета ВР по вопросам науки и образования, член фракции БПП.

Шановні колеги!

Як мною вже неодноразово зазначалось, ми знаходимось на фінішній прямій нелегкого шляху по доопрацюванню проекту базового Закону України «Про освіту» (3491-д) до другого читання.

Засідання робочої групи відбуваються практично щодня і експерти на них працюють до пізньої ночі…

Комітет та вся освітянська спільнота робить усе для того, щоб на виході ми отримали досконалий, сучасний і збалансований Закон, який стане справжнім кодексом освітньої сфери.

Більшість спірних питань вже врегульовано, але ще залишилась низка дражливих моментів, щодо вирішення яких представники освітянського середовища мають контроверсійні погляди.

Насамперед – це мовне питання.

Нагадаю, що для пошуку взаємоузгодженого рішення на базі Комітету вже проведено два розширених засідання робочої групи, до участі в яких залучались народні депутати України, очільники Міністерства освіти і науки України, представники Національних академій наук та фахових інститутів, громадських організацій, творчих спілок, експертного середовища та навіть представництв іноземних країн.

На останньому засіданні, яке відбулось 26 травня 2017 року, у залі вирували гарячі дискусії. Прибічники різних точок зору безкомпромісно відстоювали свої позиції, а рівень суперечок досягав точки кипіння.

На жаль, через значну розбіжність поглядів досягти консенсусу та погодити кінцеву редакцію статті 7 законопроекту поки що не вдалося, а запропонована Міністерством освіти і науки версія одностайної підтримки не знайшла…

Тому, з метою максимального врахування всіх поглядів та пропозицій народних депутатів України, Міносвіти, експертного середовища та громадськості було прийнято рішення щодо проведення на базі Міністерства освіти і науки України 30 травня 2017 року засідання робочої групи та направлення 1 червня до Комітету з питань науки і освіти узгодженого тексту цієї статті.

На жаль, станом на 19 годину сьогоднішнього дня ця редакція до Комітету так і не надійшла…

Відсутність консолідованої позиції всіх ключових груп з цього питання породжує цілком обґрунтовані сумніви у можливості прийняття позитивного рішення Комітетом на засіданні у наступну середу – 7 червня, на якому мало бути проведене остаточне обговорення проекту Закону України «Про освіту» до другого читання.

Мало того, не виключена вірогідність перетворення цього засідання у яскраве шоу, прецеденти якого, на жаль, вже мали місце при обговоренні цього питання у інших державних інституціях.

Ці обставини, а також неузгодженість питань щодо структури освіти, місця технікумів і коледжів, позашкільної освіти та проблемних аспектів, викладених у прикінцевих положеннях законопроекту свідчать про існування реальної загрози «провалення» законопроекту 3491-д…

Саме тому було вирішено надати можливість всім ключовим учасникам підготовки законопроекту в умовах взаємної поваги та згоди знайти зважене рішення, яке забезпечить сталий розвиток освітньої галузі на наступні 25 – 30 років.

І тому засідання Комітету, до порядку денного якого буде винесене всього одне питання – розгляд Закону України «Про освіту» (3491-д) до другого читання, перенесено на 21 червня 2017 року.

Маю велику надію, що до цього часу всі ми дійдемо спільної думки і до парламентської зали вийдемо з єдиною виваженою позицією.

Оригинал

Освіта.ua
06.06.2017

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
одессит
Непрофильные предметы - простор для злоупотреблений администраций школ, для манипуляций МОН
Думка
Проект превращает профильность в школе в раннюю специализацию,все часы даже из второй части плана забираются на профильный предмет, ЗНС

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!