Лилия Гриневич: новый взгляд на дизайн учебников

От дизайна учебников серьезно зависит желание детей учиться и воспринимать информацию

Лилия Гриневич: новый взгляд на дизайн учебников

Автор: Лилия Гриневич, министр образования и науки.

У п`ятницю мала цікаву зустріч з молодими дизайнерами. Школа Projector та її керівник дали своїм студентам завдання створити концепції обкладинок для шкільних підручників для 10 класу.

Були представлені дуже різні 13 проектів - як за кольоровою гамою (від світлих і м'яких до контрактно-яскравих і провокативно темних), так і за закладеними смислами. Але найцікавіше і найцінніше в цій зустрічі були їхні презентації, захист проектів.

Молоді дизайнери представили дослідження, опитування, бачення старшокласниками підручників, їхні потреби і на основі цього показали шлях розвитку їхніх творчих ідей. Говорили про необхідність і роль розвитку візуальної культури в контексті цифрової епохи. Це була важлива, навіть подекуди філософська дискусія.

Треба визнати, що наразі візуальне оформлення підручника (яке дуже важливе для сприйняття дитиною змісту) оцінюється недостатньо. Держава, витрачаючи на друк підручників немалі кошти, не ставить видавцям жодних вимог.

Ми будемо працювати над тим, щоб сформулювати критерії до оформлення підручників, щоб вони стали джерелом виховання візуальної культури. Звісно, зміст підручника найважливіший, але роль дизайну та оформлення не можна недооцінювати: від нього серйозно залежить бажання дітей вчитися і сприймати інформацію.

Тому дякую школі Projector, її керівнику Олександру Трегубу та всім учасникам зустрічі за те, що поділилися своїм баченням, що переймаєтеся освітніми проблемами і приділяєте їм увагу. Адже завданням курсу могло б стати створити щось комерційно привабливе, що може одразу зацікавити бізнес. А ви створили соціальний проект і, як вже бачу, - започаткували велику дискусію про дизайн навчальної літератури.

Оригинал

Освіта.ua
20.03.2017

Популярные блоги
Е. Кравченко: неужели только экзамен гарантирует знания? Надо создавать не экзамены, а систему нормального патриотического воспитания в школах
Я. Абрамейцева: в чем цель обязательной математики? Выпускники 2023 важнейшие годы почти не имеют возможности овладевать предметами вообще
Игорь Ликарчук: хайп вокруг оценивания учеников Оценка давно утратила дидактическую значимость и превратилась в холодную формальность для отчета
Е. Козолуп: почему учитель должен работать на 150%? «Менеджеры» довели образование до такого состояния, что учитель должен делать свою работу на 150% при любых условиях
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев