В. Громовой: параллельные миры в образовании

Нужно думать, чувствовать, действовать, не бояться рисковать ради создания новой школы

В. Громовой: параллельные миры в образовании

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

Так, освітні паралельні світи існують!

Можна легко відкрити портал в інший вимір (у паралельний світ). Порталів в інший вимір у нашій країні безліч, а у сфері освіти вони трапляються на кожному кроці.

Портал № 1 - вхід до МОН.

Відчинив двері до МОН на проспекті Перемоги, 10, увійшов і …ти вже в іншому вимірі. Адже МОН реформує освіту, якої немає.

Портал № 2 вхід в НАПНУ.

Тут мову солов'їну нашої педагогічної науки не зрозуміють навіть солов'ї. Не кажучи вже про педагогів-практиків.

Портал № 3 вхід в ЦІППО і в будь-який обласний ІППО.

Учителеві раз на п'ять років треба тут відбути курси. І можна рухатись далі. По колу.

Портал №4 Будь-яке управління (департамент, відділ) освіти, які є типовими конторами. Утім, колгоспна приказка «діло йде – контора пише», не про них. Контора лише пише…

Є ще і портал №5, і портал №6, і портал №7…

Дуже добре, що усі ці інституції працюють у режимі «закритого доступу». Вхід у ці портали недаремно закритий для більшості «простих смертних» вчителів, адже це рятує їх і так розхитану нервову систему від перевантажень, які були б несумісними із життям. Там інший вимір і абсолютно інше уявлення про освітні реалії, цінності, перспективи...

І є портали в інший паралельний світ. Наприклад, переступаєш поріг київської школи «Афіни» чи ліцею бізнесу і …ти в далекому майбутньому вітчизняної освіти.

Портал у майбутнє уже вшосте відкрили у Винниках на Львівщині. Дякую організаторам VI Міжнародної конференції «Освітні паралельні світи» за ковток свіжого повітря.

Ламати стару систему є дуже енерговитратною і майже безнадійною справою. Треба йти поверх бар'єрів.

Тож вихід один: самому створювати паралельну освітню реальність на острівцях свободи (альтернативної освіти).

Давайте думати, відчувати, діяти. Не боятись ризикувати заради створення нової школи! І частіше запитувати самого себе: що я міг би зробити у себе в школі, якби не боявся?

Оригинал

Освіта.ua
27.02.2017

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев