Игорь Ликарчук: лебедь, рак и щука в образовании

Наша система образования все больше напоминает знаменитую троицу из басни о лебеде, раке и щуке

Игорь Ликарчук: лебедь, рак и щука в образовании

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Щодня із різних джерел отримую величезну кількість інформації про стан справ в освіті. Якщо її узагальнити, то можу зробити наступний висновок.

Наша система освіти дедалі більше нагадує знамениту трійцю із байки про лебедя, рака і щуку. Лебедь (МОН) летить угору... Куди, для чого і як - знає лише він. Головне - летіти й розмахувати крилами.

Щука (місцеві органи управління освіти) намагається пірнути кудись дуже й дуже глибоко... Як правило, - назад, у радянське минуле. Там темно, комфортно, для чиновників усе зрозуміле й підтверджене багаторічним досвідом роботи. Та й зуби щука має не ті, що лебідь. І кусатися вміє.

Рак (заклади освіти) робить один крок вперед і два назад. Й, тупцюючись на місці, все-таки сповзає у минуле. Бо із щуками комфортніше. Та й ближче вони. Лебідь занадто далеко. Й народжений повзати літати не зможе.

А ті щуки виробляють таке, що не вписується ні в логіку, ні у видимість реформ, ні у чинне законодавство.

Й допоки тих щук не знищимо, ситуація в освіті не зміниться.

Оригинал

Освіта.ua
24.02.2017

Популярные блоги
Е. Северенчук: что делают учителя, которых обманули? Если учителя не бастуют - значит, им можно давать обещания, которые потом не выполняются
Т. Ткачук: в этом году была одна проверка письменных работ ЗНО На очень важном этапе проведения ЗНО происходит субъективное оценивание письменных работ
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев