В. Громовой: классное руководство - анахронизм

В абсолютном большинстве развитых стран нет ни классного руководителя, ни даже понятия «класс»

В. Громовой: классное руководство - анахронизм

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

За школу з класними керівниками, але без класних керівників?!

А як ви ставитесь до такого анахронізму, як існування класних керівників у нашій школі? Мова не йде про класних керівників школи, тобто суперових директорів. Мова про класних керівників, які закріплені за класами й там намагаються кимось керувати…

Найнеприємніший спогад про мої шкільні роки - це саме «діяльність» класного керівника. Якщо ти не входив до кола наближених до неї дуполизів, тебе очікували вічні чіпляння: не так почергував, не туди причепив комсомольський значок, не так підстригся, не в те вдягнувся…

А ще саме з цією постаттю пов'язано було проведення «мероприятий» з її плану «виховної роботи». Реакція нашого 10-А на її «нам треба провести…» завжди була однаковою: і до чого воно, і кому це потрібно, і навіщо це все? І відповідь завжди була однаковою: у мене це в плані, а «будеш возбухать, я тобі напишу таку характеристику, шо і в тюрму не візьмуть, а не те шо в інститут»…

У абсолютній більшості розвинутих країн немає не те, що класного керівника, а навіть поняття «клас» зникає у старшій школі. Учні кожне заняття проводять в іншому оточенні, адже навчальні команди формуються залежно від того, хто який предмет обрав. Тож, там можна говорити лише про «потік» з дітей одного віку…

А кожна дитина з потоку має можливість у разі потреби звертатись до персонального тьютора, фасилітатора чи куратора, який не працює з класом, а працює з індивідом.

Оригинал

Освіта.ua
12.12.2016

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Михайло
Мне 25 лет,работаю в школе пятый год и самое не приятное это быть классным руководителем!!!Куча не нужной бумажной работы и постоянно во всех грехал школы виноват именно классный руководитель!!!
Сельский учитель
Вам просто не повезло с классным руководителем.
Петро
А як ви ставитесь до того, що сьогодні у вишах зобов’язують доцентів, професорів бути кураторами груп, проводити кураторські години, писати плани, звіти роботи? І особливо виконувати рекомендації листів МОН?

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!