И. Ликарчук: успех реформы зависит только от учителя

Учителю необходимо создать материальные и моральные стимулы к творческой работе

И. Ликарчук: успех реформы зависит только от учителя

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Давно я так не сміявся, прочитавши ось ці слова офіційного повідомлення, розміщеного на сайті МОН: «В Міністерстві наголошують на ключовій ролі методистів для мотивації вчителів на творчу та плідну роботу з дітьми. «Від вас залежить 50% успіху. Наше спільне завдання допомогти вчителю, а отже озброїти його методичними матеріалами», - пояснив заступник Міністра (це пан Хобзей - І.Л.).

На його думку, до цієї роботи необхідно також долучити завучів кожної початкової школи. Жаль, що пан заступник не розуміє простої істини: успіх реформи залежить лише від учителя без усіляких відсотків. А справа методистів - не заважати учителю й допомогти йому, якщо той попросить.

Тут ключове слово - «ЯКЩО». Хороший учитель і сам «озброіть» будь-якого методиста, бо саме вчитель щодня працює з дітьми, а не із папірцями. Поганому вчителю ніякі методичні матеріали не допоможуть, хто б ними його не «озброював». Але видимість роботи із «озброєння» буде.

Дуже жаль, що в МОН також не розуміють простої істини: допомоги вчитель потребує не папірцями у вигляді методичних рекомендацій, а створенням умов та матеріальних і моральних стимулів до творчої праці.

Що стосується «завучів», то мені соромно, що в МОН не знають: таких посад у штатних розписах шкіл немає із середини 70-х років минулого століття. Але дивуватися подібній «компетентності» працівників МОН не можна. Це стиль роботи.

Оригинал

Освіта.ua
15.08.2016

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!