В. Бахрушин: сертификация учителей теряет смысл

Статья 42 законопроекта «Об образовании» о сертификации учителей потеряла всякий смысл

В. Бахрушин: сертификация учителей теряет смысл

Автор: Владимир Бахрушин, главный эксперт группы "Освіта" Реанимационного пакета реформ.

Частина 2 статті 42 проекту Закону «Про освіту» (сертифікація педагогічних працівників) втратила будь-який сенс. Фактично норма стосовно сертифікації звелася до того, що викладачу надано право отримати сертифікат з обмеженим терміном дії за результатами здобутої ним неформальної чи інформальної освіти у порядку, визначеному Кабміном.

Таке право у викладача, як і у будь-якої іншої особи, є без статті 42 і визначеного Кабміном порядку. До того ж право на отримання сертифікату термін дії якого може бути і не обмеженим. Чи обмеженим здоровим глуздом, а не взятою зі стелі формальною величиною.

Наприклад, як для сертифікатів користувачів багатьох програмних продуктів, термін дії яких зазвичай визначається оновленням версій, а не n роками.

Можливість будь-якого застосування цих сертифікатів, наприклад, для атестації чи отримання надбавок до заробітної плати, законопроект не передбачає.

«Стаття 42.

2. Сертифікація — це зовнішнє оцінювання професійних і особистісних компетентностей педагогічного працівника, здобутих ним з метою підвищення власної кваліфікації та підвищення якості педагогічної діяльності (педагогічної майстерності).

Сертифікація педагогічного працівника відбувається на добровільних засадах виключно за його ініціативи.

За результатами успішного проходження сертифікації особі видається сертифікат, який є дійсним упродовж п’яти років.

Порядок проходження сертифікації затверджує Кабінет Міністрів України».

Оригинал

Освіта.ua
23.01.2016

Популярные блоги
Д. Семенов: убивает ли бесплатность образования его развитие? Каждая инвестированная в обучение гривна - это не только польза для себя, эти деньги двигают отрасль в целом
Р. Харчук: борьба за ЗНО по литературе необходима Пусть закрываются ненужные псевдоуниверситеты, а ЗНО - это единственное спасение образования
И. Ликарчук: бумажный или электронный журнал? Что изменится в школьном образовании от появления электронного журнала?
А.Мирошниченко: для чего нужны учебники? Талантливым педагогам не нужны учебники, они знают предмет и стремятся преподавать своими словами
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев