Види українських підприємств. Попит та пропозиція. Реферат
У рефераті детально розглянуті такі поняття як попит і пропозиція. Охарактеризовано види підприємств в Україні
Поняття попиту і пропозиції. Закон попиту і пропозиції
Попит - це платоспроможна потреба населення або сума грошей, яку покупці можуть і мають намір заплатити за певний
Попит окремого споживача на товар називається індивідуальним попитом.
Ринковий попит - це сума всіх індивідуальних попитів при кожному значенні ціни.
На зміну попиту мають вплив цінові і нецінові фактори.
Ціновий фактор - це вплив зростання чи зменшення цін на товари, на величину попиту.
Неціновий фактор – це:
- якість товару,
- доходи населення,
- смаки і уподобання,
- дефіцит,
- пропонування великої кількості товару,
- очікування майбутніх економічних змін,
- доступність товару споживачам.
Закон попиту - це закон, який передбачає, що із зростанням ціни на товар зменшується кількість товару, яку хоче придбати населення, а із зменшенням ціни на товар та кількість товару, що купується населенням, зростає.
Пропозиція - це сукупність товарів за певною ціною, які готові виготовляти і продавати виробники.
Розрізняють індивідуальну і ринкову пропозицію.
Індивідуальна - це товари одного виробника, які пропонують для реалізації.
Ринкова - це пропозиція, яка визначається як сума всіх індивідуальних пропозицій.
На зміну пропозиції мають вплив:
- цінові;
- нецінові фактори.
Ціновий - це вплив ціни на обсяг продукції, які готові випустити виробники.
Нецінові - це витрати виробництва, технічний прогрес, організація ринку. Організація реалізації товарів, стабільність законодавства. Очікування економічних змін.
Закон пропозиції - це закон, який стверджує, що із зростанням ціни збільшується кількість товару, які готові виробити виробники, а із зменшенням ціни на товар, кількість товару. Що виробляється виробником, зменшується.
Види підприємств в Україні згідно чинного законодавства
Згідно закону України "Про власність" і "Про підприємство" в Україні можуть діяти підприємства таких видів:
- індивідуальне, засноване на власності фізичної особи та виключно її праці;
- сімейне;
- приватне підприємство з правом найму робочої сили;
- колективне підприємство (товариства).
- державне підприємство. Засноване на узагальнено-державній власності;
- державні комунальні підприємства;
- спільні підприємства, засновниками яких є підприємці різних країн;
- малі підприємства.
Малі підприємства - основа малого бізнесу, до яких відносяться підприємства з чисельністю працівників:
- у промисловості і будівництві - до 200 чол.,
- в інших галузях виробничої сфери - до 50 чол.,
- у науці - до 100 чол.,
- в галузях невиробничої сфери - до 25 чол.,
- в торгівлі - до 15 чол.
19.07.2011