Види українських підприємств. Попит та пропозиція. Реферат

У рефераті детально розглянуті такі поняття як попит і пропозиція. Охарактеризовано види підприємств в Україні

Поняття попиту і пропозиції. Закон попиту і пропозиції

Попит - це платоспроможна потреба населення або сума грошей, яку покупці можуть і мають намір заплатити за певний

Попит окремого споживача на товар називається індивідуальним попитом.

Ринковий попит - це сума всіх індивідуальних попитів при кожному значенні ціни.

На зміну попиту мають вплив цінові і нецінові фактори.

Ціновий фактор - це вплив зростання чи зменшення цін на товари, на величину попиту.

Неціновий фактор – це:

  • якість товару,
  • доходи населення,
  • смаки і уподобання,
  • дефіцит,
  • пропонування великої кількості товару,
  • очікування майбутніх економічних змін,
  • доступність товару споживачам.

Закон попиту - це закон, який передбачає, що із зростанням ціни на товар зменшується кількість товару, яку хоче придбати населення, а із зменшенням ціни на товар та кількість товару, що купується населенням, зростає.

     

Пропозиція - це сукупність товарів за певною ціною, які готові виготовляти і продавати виробники.

Розрізняють індивідуальну і ринкову пропозицію.

Індивідуальна - це товари одного виробника, які пропонують для реалізації.

Ринкова - це пропозиція, яка визначається як сума всіх індивідуальних пропозицій.

На зміну пропозиції мають вплив:

  • цінові;
  • нецінові фактори.

Ціновий - це вплив ціни на обсяг продукції, які готові випустити виробники.

Нецінові - це витрати виробництва, технічний прогрес, організація ринку. Організація реалізації товарів, стабільність законодавства. Очікування економічних змін.

Закон пропозиції - це закон, який стверджує, що із зростанням ціни збільшується кількість товару, які готові виробити виробники, а із зменшенням ціни на товар, кількість товару. Що виробляється виробником, зменшується.

Види підприємств в Україні згідно чинного законодавства

Згідно закону України "Про власність" і "Про підприємство" в Україні можуть діяти підприємства таких видів:

  • індивідуальне, засноване на власності фізичної особи та виключно її праці;
  • сімейне;
  • приватне підприємство з правом найму робочої сили;
  • колективне підприємство (товариства).
  • державне підприємство. Засноване на узагальнено-державній власності;
  • державні комунальні підприємства;
  • спільні підприємства, засновниками яких є підприємці різних країн;
  • малі підприємства.

Малі підприємства - основа малого бізнесу, до яких відносяться підприємства з чисельністю працівників:

  • у промисловості і будівництві - до 200 чол.,
  • в інших галузях виробничої сфери - до 50 чол.,
  • у науці - до 100 чол.,
  • в галузях невиробничої сфери - до 25 чол.,
  • в торгівлі - до 15 чол.


19.07.2011

Загрузка...