В. Громовой: о профанации ЗНО по математике

Те, кто каким-то чудом не набрал проходной балл (а таких почти 13%), - патологические неудачники

В. Громовой: о профанации ЗНО по математике

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

Для підтвердження того, що встановлений цього року поріг «склав/не склав» із математики аж у 9 тестових балів - це рівень «сліпого вгадування», Daria Dmytrieva провела простенький експеримент.

Цитую: «Відповідала одну й ту саму букву на всі питання. На відповідність 1А, 2Б, 3В. На питання, де треба давати відповідь числом, не відповідала. Останні три задачі, зрозуміло, не робила».

Як бачимо на фото, поріг «склав/не склав» вона успішно здолала у будь-якому випадку. З чим її і вітаємо! Маладєс!

Якщо вам не шкода по одній хвилині часу, можете це повторити і пересвідчитись на власні очі. Див. ЗНО онлайн з математики.

Два висновки з цього експерименту:

1. Ті, хто якимось дивом спромігся не набрати прохідний бал (а таких майже 13%), мало того, що анічогісінько не петрають у математиці, так ще й є патологічними невдахами. Їм треба «чистити карму»...))

2. Відбулась повна профанація ЗНО з математики у Рік математики (можна не вчити, можна тупо вгадати!), але даю 100% гарантію, що за цей суцільний треш ніхто не понесе ніякої відповідальності.

Микита Андрєєв іронізує: «Щоб не набрати 100 балів із ЗНО з математики - не вміти скласти 2+2 недостатньо. Треба також мати дуже погану карму, ауру, пращурів, які колись нагрішили. А ще Козерог має бути в Нептуні, і чорна киця пробігти прямо перед входом до центру тестування.

Вважаю такий стан справ дискримінацією невдачливих абітурієнтів. Адже рівень знань останніх приблизно такий самий, що і у тих абітурієнтів, які набрали 9 чи 10 балів. Але карантин, спричинений COVID-19, не дозволив їм вчасно "вичистити" карму.

Ще трохи цього абсурду, і ЗНО буде регулюватися не ЗУ "Про освіту", а свіжоприйнятим ЗУ "Про державне регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор". При цьому тут шанси будуть набагато більшими, ніж в ігрових салонах».

Оригинал

Освіта.ua
17.07.2020

Популярные блоги
Д. Коптило: реформаторы не виноваты, что изменений нет Далеко не Клопотенко, Супрун или Гриневич виноваты в том, что перемен к лучшему не происходит
В. Онацкий: репетиторство как альтернатива школе Бороться с репетиторством не стоит, но нужно улучшать образовательный процесс в школах
Олег Фасоля: на сколько же выросла зарплата учителя? Государство не может обеспечить уровень зарплаты, который должен соответствовать статусу педагога в обществе
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев