В. Громовой: о профанации ЗНО по математике

Те, кто каким-то чудом не набрал проходной балл (а таких почти 13%), - патологические неудачники

В. Громовой: о профанации ЗНО по математике

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

Для підтвердження того, що встановлений цього року поріг «склав/не склав» із математики аж у 9 тестових балів - це рівень «сліпого вгадування», Daria Dmytrieva провела простенький експеримент.

Цитую: «Відповідала одну й ту саму букву на всі питання. На відповідність 1А, 2Б, 3В. На питання, де треба давати відповідь числом, не відповідала. Останні три задачі, зрозуміло, не робила».

Як бачимо на фото, поріг «склав/не склав» вона успішно здолала у будь-якому випадку. З чим її і вітаємо! Маладєс!

Якщо вам не шкода по одній хвилині часу, можете це повторити і пересвідчитись на власні очі. Див. ЗНО онлайн з математики.

Два висновки з цього експерименту:

1. Ті, хто якимось дивом спромігся не набрати прохідний бал (а таких майже 13%), мало того, що анічогісінько не петрають у математиці, так ще й є патологічними невдахами. Їм треба «чистити карму»...))

2. Відбулась повна профанація ЗНО з математики у Рік математики (можна не вчити, можна тупо вгадати!), але даю 100% гарантію, що за цей суцільний треш ніхто не понесе ніякої відповідальності.

Микита Андрєєв іронізує: «Щоб не набрати 100 балів із ЗНО з математики - не вміти скласти 2+2 недостатньо. Треба також мати дуже погану карму, ауру, пращурів, які колись нагрішили. А ще Козерог має бути в Нептуні, і чорна киця пробігти прямо перед входом до центру тестування.

Вважаю такий стан справ дискримінацією невдачливих абітурієнтів. Адже рівень знань останніх приблизно такий самий, що і у тих абітурієнтів, які набрали 9 чи 10 балів. Але карантин, спричинений COVID-19, не дозволив їм вчасно "вичистити" карму.

Ще трохи цього абсурду, і ЗНО буде регулюватися не ЗУ "Про освіту", а свіжоприйнятим ЗУ "Про державне регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор". При цьому тут шанси будуть набагато більшими, ніж в ігрових салонах».

Оригинал

Освіта.ua
17.07.2020

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!