В. Громовой: обратная сторона дистанционного обучения

Современные реалии, или обратная сторона медали, на аверсе которой написано «Дистанционное обучение»

В. Громовой: обратная сторона дистанционного обучения

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

А чому ніхто не пише про зворотний бік дистанційного навчання?

Ми, звісно, сподіваємося на порядність усіх учасників освітнього процесу, але… Для багатьох наших підлітків, які просунуті в кібербулінгу і не надто переймаються власним навчанням, тепер з’явилась чудова нагода потролити вчителів і ботанів-однокласників.

Спробував знайти в українському сегменті Гугл щось на тему «гігієна онлайн-уроку». Ніц немає. Ні, не чули у нас про таке.

У нас немає захищених каналів зв’язку в освіті, ніде не прописана відповідальність дітей та батьків у процесі дистанційного навчання, немає системи юридичної та психологічної підтримки вчителів, які тепер усе частіше стикаються з кібербулінгом.

Наприклад, наші колеги не знають, як блокувати на онлайн уроках тих, хто під ніком матами висловлює своє ставлення до вчителя і навчання?

Подивіться на фото (додається), вчителька написала звернення на тестовий портал, щоб вони обмежили дії недобросовісних учасників, але ті відповіли, що нічого зробити не можуть.

Див. що відповіли модератори сайту «На Урок». Тож можна зробити висновок, що рівень кібербезпеки там нульовий і перейматися такими «дрібницями» там ніхто не хоче.

Якщо ви гадаєте, що потерпають лише вчителі, які «самі винні», «не користуються авторитетом» чи «не вміють зацікавити», ви глибоко помиляєтесь.

Пише дуже гарна вчителька: «Я розумію, що деяким учням просто ця дистанційка набридла. У багатьох інших школах особливо вчителі їм не докучають, а у мій бік спрямовується агресія саме через те, що я вимагаю працювати…»

Інша вчителька ділиться відкриттям: «Тепер знаю, що таке пранк, мені сьогодні це пояснив сам найнятий наді мною познущатися».

«Это когда люди платят деньги за то, что другой человек звонит или пишет на заказанный номер и говорит всякую фигню…», - пояснив пранкер, якого найняли любі діточки.

Він має фейковий профіль «українського військового» і спеціалізується на цькуванні вчителів. Замовлень не бракує...

Коли вчителька його «розкусила», написав їй, що лише виконував замовлення, тож на нього немає чого ображатися, така в нього робота...

Зауважте, щороку у нас виникають «срачі» на тему «грошей на квіти вчителям», а виявляється, на пранк гроші є…

Таким є зворотний бік медалі, на аверсі якої написано «Дистанційне навчання».

P.S. Оля Гор коментує цей пост: А мені ще довелося зіткнутися зі зворотним боком того, що ми повідомляємо дітям свій е-мейл. Користуючись ним, дитина написала на порносайті оголошення ніби від мого імені, розмістила чужі фото (одне з них інтимного плану), і мені прийшло повідомлення на мою пошту звідти від того, хто хоче познайомитися. Я була в шоці! Добре, що воно було лише одне. Але понервувала я не слабо...

Оригинал

Освіта.ua
21.04.2020

Популярные блоги
Т. Ефимова: как школа убивает мотивацию у детей Почему в школе до сих пор снижают оценки за отступления, неправильную запись и цвет рисунка
Е. Бобкова: участие в олимпиаде не должно быть принудительным Жизнь и здоровье детей и учителей являются высшей ценностью, чем результат олимпиад
И. Ликарчук: олимпиады - традиция совковой системы Ни одним законом или нормативным документом обязательность участия каждой школы в олимпиадах не предусмотрена
О. Украинец: ЗНО по литературе точно не нужное Школьная программа предусматривает чтение текстов и биографий, а не изучение литературы, и это разные вещи
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Павел
Разве наши доблестные чиновники, о чем-то думают, когда внедряют свои "новации"? Их действиями руководят "чужие дяди". Чиновники бездумно пытаются впихнуть в нашу действительность чужие возможности. Как можно было начинать учить детей дистанционно, не имея специальные интернет-платформы для обучения, подготовленных педагогов, и одинаково подготовленных учеников. Даже технически наши ученики и педагоги не в одинаковом положении. Кое у кого вообще нет никакого интернета, или он не скоростной. А оплата за "художества" чинуш за чей счет?