В. Громовой: составителям программы по литературе

Взрослые с добрыми намерениями могут легко разрушить любовь ребенка к чтению

В. Громовой: составителям программы по литературе

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

Дорослі з добрими намірами можуть легко зруйнувати любов дитини до читання.

Варто просто заборонити їм читати те, що подобається, або дати їм вартісні, проте нудні книжки, які подобаються вам – такі собі еквіваленти вікторіанської літератури 21-го століття, покликані «вдосконалювати» читачів. Ви будете мати покоління, яке віритиме, що читання – це не круто, і, що ще гірше, що воно є неприємним.

Зрозумійте, що читання саме по собі приносить задоволення. Як тільки ви це збагнете, ви опинитеся на шляху до читання всього на світі. Бо читання є ключем.

Кілька років тому були балачки про те, що ми живимо в пост-освіченому світі, у якому здатність розуміти написані слова є наче зайвою. Але ті часи пройшли: слова важливіші, ніж колись були – ми керуємо світом словами, і через те, що світ вислизає у мережу, ми повинні слідувати за ним, щоби спілкуватися та розуміти те, що ми читаємо.

P.S. Уже не раз писав про необхідність негайної дечіпкізації української літератури. Ті, хто тримається за «класику», мають зрозуміти, що чинять злочин, вбиваючи інтерес до читання як такого.

Оригинал

Освіта.ua
06.01.2020

Популярные блоги
А. Сидоренко: зачем репетиторам 200 баллов ЗНО? Показателем высокой квалификации педагога является успешность его учеников, в том числе по результатам ЗНО
И. Ликарчук: когда результаты ЗНО не будут изменой Качество образования - не в бумагах и процессах, которые изучает и анализирует ДСЯО с экспертами
Л. Булыгина: не «бедные дети», а надо было учиться Причитания о проценте тех, кто не преодолел порог, бесят, ведь тест по математике элементарный
А. Ночкин: предательство с ЗНО по математике отменено Увеличили процент тех, кто не преодолел порог, те ученики, которые и не собирались пользоваться этим результатом
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев