А. Недоля: о выборе уровня изучения иностранного

Подход к изучению языков должен быть индивидуальным в соответствии с уровнем знаний студента

А. Недоля: о выборе уровня изучения иностранного

Автор: Анатолий Недоля, доцент, Запорожский национальный университет.

В МОН України оприлюднили перелік міжнародних мовних іспитів, які можна зарахувати як оцінку з ДПА (ЗНО).

Одразу виникає запитання, а чи надають в університетах такий рівень знань з іноземних мов студентам, якщо вони навчаються з непрофільних для іноземних мов спеціальностей? І що робити такому студенту, якщо він опановує спеціальність, наприклад, історію чи менеджмент? Чи зарахують такому студенту його сертифікат В2, якщо рівень викладання для групи з іноземної мови, де він навчається, відповідає В1? Чи потрібно йому відвідувати ці пари?

Звичайно, вивчення іноземних мов є корисною та потрібною справою, але тоді рівень знань, що надаються, повинен бути відповідний. А для цього потрібно формувати групи за рівнем знань іноземної мови індивідуально. Не важко знайти в університеті групу, у якій рівень викладання іноземної мови вищий, ніж в інших групах. Але ж тоді потрібно відмовитись від «колгоспного» навчання – «роби як всі, чим ти кращий?» Кращий, бо знає краще іноземну мову, ніж інші, і хоче розвиватися далі.

Так надайте таку можливість студенту індивідуально, а не заганяйте його у «загально встановлені» деканатами рамки, бо так зручніше. Одну ж справу робимо. Яка різниця, де буде відвідувати заняття з іноземної мови студент: на кафедрі англійської філології, на кафедрі менеджменту чи кафедрі історії Європи?

Гадаю, що такі проблеми легко можна розв’язати, взявши до увагу заяву студента та результати його тесту, а не створювати з цього загальнодержавну проблему.

Підхід до вивчення іноземних мов повинен бути індивідуальним у відповідності до рівня знань студента, і це є логічним.

Освіта.ua
15.02.2019

Популярные блоги
О. Калинич: выводы о дистанционном обучении Из понятия «дистанционное обучение» надо убрать слово «обучение», заменив на «имитация»
И. Ликарчук: образовательный процесс теряет смысл Результаты экзаменов не должны быть основанием для оценки работы учителя, это оценка работы учеников
Н. Глюз: снова старые схемы и двойные стандарты На ЗНО живет страшный вирус, его не берут ни маска, ни антисептик, а выпускной будут гулять без масок
А. Мирошниченко: советы учителям от киноактера Даже примитивная камера увеличивает все эмоции и раскрывает большие и маленькие секреты
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев