В. Белый: о постсоветском классном руководителе

Классное руководство давно должно было быть разрушенным, если бы реформы не только декларировались

В. Белый: о постсоветском классном руководителе

Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона. 

Пострадянський класний керівник – не класний варіант

Схоже, крига скресає, і в освітянсько-батьківській спільноті визріває розуміння того, що цей пострадянський «Карфаген» (класне керівництво як додаток до вчительської посади) мав би бути давно зруйнованим, якби реформи освіти не лише декларувалися.

У той самий час, не менш зрозумілим є те, що необхідність реалізовувати партнерство школи і батьківської громади у площині проблеми відвідування занять не зникне ніколи, бо діти, як і дорослі, не є ідеальними, і ризики «прогуляти» завжди мають враховуватися дієвим чином – мінімізуватися завдяки адекватному на них педагогічному/батьківському реагуванню.

Таке достатньо легко вирішується завдяки організації діяльності так званої служби – «Офіс закладу», який і повідомлення батьків приймає, і відслідковує відсутність учнів, щоб повідомити батьків, і, головне, задля того щодня надсилає до цього офісу чергового вихователя/тьютора/куратора (як де) з числа працівників того педагогічного підрозділу, який повністю замінює інститут класного керівництва у закладах загальної середньої освіти.

Так воно діє за кордоном навіть у країнах, які називають країнами третього світу і, до речі, вже тридцять років поспіль у нашому фізико-технічному ліцеї.

Оригинал

Освіта.ua
01.02.2019

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев