А. Недоля: цифро-аналоговый преобразователь образования

Консерватизм в средствах обучения и отсутствие желания меняться и учиться выглядит анахронизмом

А. Недоля: цифро-аналоговый преобразователь образования

Автор: Анатолий Недоля, доцент, Запорожский национальный университет.

У часи інтернету та цифрових технологій деякі викладачі досі працюють по-старому. Вони або не в змозі змінити підходи, або не володіють ІТ засобами, або не мають таких технічних можливостей.

Неодноразово спостерігав, як студенти вклеюють надрукований текст або переписують інформацію зі смартфону у зошити. Цей процес можна коротко порівняти з цифро-аналоговим перетворювачем. На запитання: «Навіщо це?» вони кажуть, що самі не бачать у цьому сенсу, але це вимога викладачів, які вважають, що так краще запам’ятовується інформація.

Можна посперечатися з таким твердженням, але студентам таке навчання не цікаве і вони починають шукати інші спеціальності або заклади вищої освіти. І це тому, що їхні очікування щодо навчання не виправдалися. Особливо така ситуація типова для гуманітарних спеціальностей. Погоджуюсь, що намалювати картину, не взявши в руки пензля, важко, хоча у вік технологій і це можливо зробити за допомогою сучасних програм.

Але ж написати статтю журналісту чи вірш філологу можна не тільки за допомогою ручки – для цього існує планшет чи лептоп. Та консерватизм у засобах навчання або відсутність бажання змінюватися і навчатися самому виглядає таким собі анахронізмом, коли у часи цифрових технологій все ще використовують такі собі цифро-аналогові перетворювачі.

Звичайно, не всі процеси можна замінити комп’ютерними технологіями, але бажано хоча б зробити навчання цікавим для студентів, які володіють цими навичками майже з народження. Інакше не дивуйтесь, що студенти не відвідують заняття або взагалі відраховуються, бо їм цей процес стає не цікавим.

Освіта.ua
16.01.2019

Популярные блоги
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
И. Ликарчук: эпидемия «выпускных» в детском саду Их породили экзальтированные мамаши при поддержке безответственных работников детсадов
Ю. Полонская: как нивелировать «плюсы» школьной автономии Почему статью о 175 днях учебного года начали выполнять только в этом году, да и то далеко не все регионы?
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев