![]() |
Бессмысленно комментировать и вносить предложения без изменения бестолковой матрицы проекта, это не лечится терапевтически |
Иван Осадчий: о разрушении первооснов педагогики
Автор: Иван Осадчий, учитель физики и математики, доктор педагогических наук.
Ознайомився з проектом Програми незалежного тестування вчителів початкових класів закладів ЗСО.
Сумно, панове!
Підняли небожителі ясні очі на стелю — і прийняли політичне рішення включити до переліку фахових (!) знань і умінь вчителів початкових класів знання і вміння ... з чинних навчальних програм базової середньої освіти! Виконавці втілили доручення без докорів сумління!
Не туди дивитесь, панове! Подивіться в очі вчительки 1 класу в кінці робочого дня, запитайте у неї про те, що є найважливішим для неї сьогодні, для її учнів і для України в найближчі 3 роки, адже сертифікат дійсний саме упродовж такого періоду!
Не кажу — проведіть дослідження, бо знаю, що немає волі робити науковоємкі реформи в освіті, наука багатьох нервує.
Немає чого коментувати, безглуздо вносити пропозиції без зміни недолугої матриці проекту. Це не лікується терапевтично.
Це руйнація першооснов педагогіки і як науки, і як практики. Це дезорієнтує, демотивує, відволікає увагу від реальних проблем, каналізує продуктивні сили і суспільні кошти.
Сумно, панове!
Освіта.ua
23.12.2018