Н. Чуприна: о трех «прорывах» в вопросе сертификации

Давайте поговорим о том, что следовало бы сделать, если мы говорим о сертификации учителей

Н. Чуприна: о трех «прорывах» в вопросе сертификации

Автор: Наталья Чуприна, консультант по вопросам образования.

Коли читаю документ, то розумію, що заявлені три «прориви» дуже сумні і про ті самі речі, навіть не в профіль:

  • проходження ЗНО. Сумна штука саме в тому, який побічний ефект воно дало, коли запровадили серед учнів: весь процес перетворився на суцільну підготовку до ЗНО з різними наслідками. Чого хочемо зараз? Хтось намагався спрогнозувати наслідки тих самих рельсів? Чи хтось думав над тим, - а як по-іншому?
  • оцінювання практичного досвіду «спеціальними експертами» - це поза моїх коментів. Ми інфіковані оцінюванням, а спеціальні експерти - це справді про новий підхід?!
  • вчителю потрібно створити відеозапис власного заняття)))) Ось він, прорив, - вчора вчитель мав написати статтю про своє заняття, сьогодні має зробити відеозапис.

І фінал - для чого це вчителю? для отримання 20% до окладу?!

Для чого це державі? (намагаюсь знайти якусь відповідь)

Яке за цим майбутнє освіти? (спробуємо спрогнозувати?)

Читаєш і розумієш, що ті самі стратегії думок і дій ведуть тих, хто пише, як складно виїхати з колії, яка вже прорила асфальт, а не ллється смужкою по дорозі.

І в мене до вас питання: а якщо сертифікація - це класна штука, потенціал, прорив, якщо все можливо, то

  • Чого від неї Вам хочеться?
  • Для чого вона Вам?
  • Чим і хто може реально допомогти в її реалізації?
  • Які кроки Ви готові зробити?

Давайте обговоримо.

Оригинал

Освіта.ua
27.11.2018

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
клякс
І фінал - для чого це вчителю? для отримання 20% до окладу?!....Категории "проффУссорские" у когось есть , то и "сюртук" треба, шоб визиализировать "профа".