В. Громовой: проблема образования - управление

Эффективность на 95% зависит от того, как построена система и только на 5% людей

В. Громовой: проблема образования - управление

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

А ми на чому зараз намагаємось зосередити зусилля в процесі реформування шкільної освіти?

На тому, що визначає лише 5% ефективності (поточній діяльності людей) чи на тому, що дає 95%(системних змінах)?

То може все ж таки прислухатись до цих слів Едварда Демінга і почати реформи із радикальної зміни системи управління освітою?!

Поки що ми ж, замість того, щоб «перестройку начать с себя» (почати з реформування системи управління), зберегти МОНополію на реформи зверху, інституційну неспроможність до ефективного врядування на всіх рівням ієрархії управління, бюрократичний пресинг та повний набір освітянських маразмів.

Можна скільки завгодно боротися із наслідками проблеми, але це не вирішить саму проблему.

Головна ж проблема вітчизняної системи освіти: радянська вертикаль управління. І немає цьому ради...

Ефективність на 95% залежить від того, як побудована система і лише на 5% від поточної діяльності людей, які працюють в цій системі.

Едвард Демінг, американський вчений, статистик і консультант з теорії управління якістю.

Оригинал

Освіта.ua
22.06.2018

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев