В. Громовой: проблема образования - управление

Эффективность на 95% зависит от того, как построена система и только на 5% людей

В. Громовой: проблема образования - управление

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

А ми на чому зараз намагаємось зосередити зусилля в процесі реформування шкільної освіти?

На тому, що визначає лише 5% ефективності (поточній діяльності людей) чи на тому, що дає 95%(системних змінах)?

То може все ж таки прислухатись до цих слів Едварда Демінга і почати реформи із радикальної зміни системи управління освітою?!

Поки що ми ж, замість того, щоб «перестройку начать с себя» (почати з реформування системи управління), зберегти МОНополію на реформи зверху, інституційну неспроможність до ефективного врядування на всіх рівням ієрархії управління, бюрократичний пресинг та повний набір освітянських маразмів.

Можна скільки завгодно боротися із наслідками проблеми, але це не вирішить саму проблему.

Головна ж проблема вітчизняної системи освіти: радянська вертикаль управління. І немає цьому ради...

Ефективність на 95% залежить від того, як побудована система і лише на 5% від поточної діяльності людей, які працюють в цій системі.

Едвард Демінг, американський вчений, статистик і консультант з теорії управління якістю.

Оригинал

Освіта.ua
22.06.2018

Популярные блоги
Е. Северенчук: что делают учителя, которых обманули? Если учителя не бастуют - значит, им можно давать обещания, которые потом не выполняются
Т. Ткачук: в этом году была одна проверка письменных работ ЗНО На очень важном этапе проведения ЗНО происходит субъективное оценивание письменных работ
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев