В. Громовой: проблема образования - управление

Эффективность на 95% зависит от того, как построена система и только на 5% людей

В. Громовой: проблема образования - управление

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

А ми на чому зараз намагаємось зосередити зусилля в процесі реформування шкільної освіти?

На тому, що визначає лише 5% ефективності (поточній діяльності людей) чи на тому, що дає 95%(системних змінах)?

То може все ж таки прислухатись до цих слів Едварда Демінга і почати реформи із радикальної зміни системи управління освітою?!

Поки що ми ж, замість того, щоб «перестройку начать с себя» (почати з реформування системи управління), зберегти МОНополію на реформи зверху, інституційну неспроможність до ефективного врядування на всіх рівням ієрархії управління, бюрократичний пресинг та повний набір освітянських маразмів.

Можна скільки завгодно боротися із наслідками проблеми, але це не вирішить саму проблему.

Головна ж проблема вітчизняної системи освіти: радянська вертикаль управління. І немає цьому ради...

Ефективність на 95% залежить від того, як побудована система і лише на 5% від поточної діяльності людей, які працюють в цій системі.

Едвард Демінг, американський вчений, статистик і консультант з теорії управління якістю.

Оригинал

Освіта.ua
22.06.2018

Популярные блоги
Д. Семенов: убивает ли бесплатность образования его развитие? Каждая инвестированная в обучение гривна - это не только польза для себя, эти деньги двигают отрасль в целом
Р. Харчук: борьба за ЗНО по литературе необходима Пусть закрываются ненужные псевдоуниверситеты, а ЗНО - это единственное спасение образования
И. Ликарчук: бумажный или электронный журнал? Что изменится в школьном образовании от появления электронного журнала?
А.Мирошниченко: для чего нужны учебники? Талантливым педагогам не нужны учебники, они знают предмет и стремятся преподавать своими словами
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев