И. Ликарчук: не стены и стенды в школе главное

"Инновационный дизайн" - это хорошо, и заработают на нем хорошо, но так ли важен он для учителя и ученика?

И. Ликарчук: не стены и стенды в школе главное

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования, и. о. директора Учебно-методического центра обеспечения качества образования.

У інтернет-стрічці новин читаю, що цього року в одній із областей з’являться три дитячих садочки «інноваційного дизайну». Чи не щодня проїжджаю біля кількох шкіл, розфарбованих у різні кольори веселки також в стилі інноваційного дизайну. На освітянських сайтах тьма рекламних пропозицій щодо обладнання та оформлення приміщень НУШ, очевидно, також в стилі «інноваційного дизайну».

Дивлюся на все це та й думаю, а чи є таким суттєвим отой «інноваційний дизайн» для того, щоб наша освіта дійсно стала іншою?

Мій життєвий досвід давно переконав мене в тому, що не стіни та стенди в школі є головним. Там були, є і будуть головними учитель і учень... А «інноваційний дизайн» - гарна річ. І зароблять на ньому також гарно. Але ЧИ виграють від його втілення ті, хто є головним у закладі освіти? А от на це питання ствердна відповідь сумнівна...

Якось підвозив до міста чоловіка, синуля якого навчається у школі, розфарбованій у стилі «інноваційного дизайну». У п’ятому класі. Мій візаві повідав прикру історію про хворобу сина, зумовлену тим, що хлопчик вимушений майже увесь день терпіти, щоб добігти до домашнього туалету. «А в школі туалету немає?», - запитав я. «Є» - відповів мій попутник. «Але син туди не ходить. Соромиться, бо там немає перегородок між унітазами і, відповідно, дверцят»... Ото вам і школа, оформлена в стилі «інноваційного дизайну»...

Оригинал

Освіта.ua
06.04.2018

Популярные блоги
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев