В. Фурманюк: еврогосударство или параллельные миры?

Благотворительность по-украински - это нелогично, но уже долго работает, как параллельная реальность

В. Фурманюк: еврогосударство или параллельные миры?

Автор: Виталий Фурманюк, глава общественной организации «Основи свідомості», г. Кривой Рог.

Про європейський напрямок розвитку країни зараз розповідає переважна більшість політиків і чиновників. Нам брешуть про реформи, про боротьбу з корупцією, про могутність нашої армії. Хтось звикся із цією брехнею, хтось намагається боротись, а хтось таки має з неї зиск.

Зіткнувшись з поборами в школі, я намагався зрозуміти, чому благодійність перетворили на обов’язкову повинність? Є багато можливостей забезпечити заклади освіти необхідним. Починаючи з бюджетів, до яких можна закласти реальні потреби для забезпечення і закінчуючи добровільними благодійними внесками на рахунки закладів. Але ці можливості чомусь не спрацьовують. Чому?

У школах дітям розповідають, як бути чесними, як робити добрі справи, якими мають бути справжні патріоти. А під час уроків для кращого засвоєння пройденого матеріалу проводять платні екскурсії (доберіть потрібне: театри, планетарії, фотографування…). І нічого страшного, що ці ж діти потім сидять до пізньої ночі за домашнім завданням, а батьки як навіжені шукають найкращих репетиторів. Головне, щоб план по наповненню «фондів» школи був виконаний.

Для батьків проводять справжні свята, репетиції до яких теж переважно відбуваються під час уроків, з кульками, з демонстрацією різних досягнень. Дуже важливо запросити на свято депутата, що розповідатиме, як вони усі піклуються про дітей і вчителів, але потім знову голосують за бюджети, де грошей на заклади недостатньо. Та тепер цей депутат може «допомогти» закладу з депутатських грошей (які отримує з бюджету, тобто це наші податки) і отримати підтримку виборців на чергових виборах.

Якось все це нелогічно, але чомусь вже довго працює. Іноді здається, що це якась паралельна реальність.

Чи все ж таки хтось має з цього зиск?

Освіта.ua
28.12.2017

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев