И. Ликарчук: репетиторство - такая же педдеятельность

Ребенка не поведут к плохому репетитору, а в школу вынуждены вести даже к нерадивому учителю

И. Ликарчук: репетиторство - такая же педдеятельность

Автор: Игорь Ликарчук, и. о. директора Учебно-методического центра качества образования.

Сьогодні мав кілька зустрічей, на яких дотично зачепили тему репетиторства. Дуже поважні люди. Претендують на роль освітніх експертів. Запрошені для обговорення освітніх проблем. Й від однієї дами мого (а мо й старшого віку) чую: «Репетитори — корупціонери, бо беруть гроші з батьків».

Інший — дуже молодий, щось почав твердити про репетиторські «канторкі», які потрібно акредитувати. Третій — почав розмірковувати, що через репетиторів учні перестали поважати рядового (!) вчителя.

Я шокований. Невже й досі не зрозуміло, що репетиторство — це така ж педагогічна діяльність, як і та, що нею займаються десятки тисяч їхніх колег в школах. Із однією різницею: поганому репетитору батьки гроші не заплатять й свою дитину до нього не поведуть. А у школу змушені вести навіть до нерадивого вчителя.

Чи можливо колеги так заздрять заробіткам репетиторів, що ладні змішати їх з лайном? То, якщо заздрите, починайте заробляти репетиторством власноруч. Але не під час уроків і не із своїми учнями, а у вільний від основної роботи час і з чужими. Або залиште роботу в школі й займайтеся лише репетиторством: без поурочних планів, тиску завучів, парерів, звітів. Зареєструйтесь як приватний підприємець, платіть податок і заробляйте. Не думаю, що до багатьох стоятимуть черги із бажаючих заплатити.

А взагалі дивуватися нічому: багато педагогів кревно не можуть терпіти тих, хто є іншим, а не таким, як усі. Жаль, що подібні є й серед тих, хто претендує на те, щоб його вважали освітнім експертом. Щось муторно мені стало після отих розмов із такими «експертами»….

Оригинал

Освіта.ua
28.11.2017

Популярные блоги
В. Круглов: ценностям должна учить детей семья Школа – это не холодильник, куда сдают ребенка на содержание и обучение наукам и нравственным ценностям
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
не 1
для 1: ЯКЕ БЛЮЗНІРСТВО! Ото вже наловлять рибки в замуленій воді! ЗЛОДЮГА лікарчук у КЕРМА! Ліліє Гриневич, БРАВО! БРАВІСІМО!!
1
Учора в МОН України прийняли мою концептуальну ідею реорганізації навчально-методичного центру, в якому я виконую обов’язки директора. Він має стати Центром освітніх експертиз та навчально-методичної підтримки системи забезпечення якості освіти. Дуже сподіваюсь, що вдасться створити поважну інституцію кваліфікованих освітніх експертів, котрі будуть за дорученням Міністерства, створюваної Державної служби забезпечення якості освіти, на договірних засадах із фізичними та юридичними особами здійснювати експертизу підручників, посібників, програм, освітньої діяльності.... В Україні насправді немає незалежних освітніх експертів. А експертами себе називають всі, хто того хоче. Я маю амбітну мету - створити інститут справжніх незалежних освітніх експертів. Експертів, яким би довіряли, й цінували їхні висновки. Окрема й важлива ділянка роботи установи - методична й кадрова підтримка систем забезпечення якості освіти в загальноосвітніх школах та інших закладах (крім ВНЗ). Це абсолютно новий...