В. Громовой: отказаться от почасовой оплаты учителям

Как только мы откажемся от почасовой оплаты, урочных часов всем сразу начнет хватать

В. Громовой: отказаться от почасовой оплаты учителям

Автор: Віктор Громовий, освітній експерт, заслужений вчитель України.

Постійно читаю коментарі на кшталт, «на англійську мову (історію, математику тощо) і правда часу мало…».

Вчителі будь-якого предмета у нас традиційно стверджують, що «мало годин». Звісно, є гранично допустимі норми навантаження і є лише 24 години в добі. Тож, екстенсивний шлях поліпшення якості навчання з того чи іншого предмета є шляхом у нікуди.

Є лише один варіант припинення розмов на тему «мало годин»: відмова від погодинної оплати праці вчителя.

Як тільки ми це зробимо, урочних годин усім відразу ж почне вистачати.

До того ж відпаде потреба вести таких рудимент минулих епох як журнал, у якому треба робити записи уроків виключно ручкою з одним відтінком кольору пасти. Виявляється це теж впливає на якість освіти.

Якщо вчителеві платитимуть за його повний робочий день з 9.00 до 16.00 незалежно від того, чим він у цей час займається, ми відразу ж зрозуміємо, що урок не є найефективнішою формою роботи. Тож, займемось проектами, індивідуальними консультаціями, дослідно-експериментальною роботою, тьюторським супроводом тощо.

А це вже буде інша освіта...

На фото робочий день геніїв, а хто спробує змалювати робочий день типового школяра нашої школи, де всім «мало годин»?!

P.S. Олексій Панич вказав нам на глибинні підвалини цієї проблеми: 

«Багато проблем і у школі, і у виші можна було б розв'язати, якби ми відкрито визнали, що головна мета освіти - не надати «систему знань» (це настанова 19 століття, законсервована в умовах «совка»), а прищепити, перевірити і засвідчити здатність людини навчатися. В школі - навчатися загалом; у виші - навчатися речам, дотичним до обраної професії.

Волання про «брак годин» - це побічний продукт марних спроб вписати освітню логіку 19 століття в життєві реалії 21 століття».

Оригінал

Освіта.ua
11.11.2017

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев