В. Белый: ЗНО по английскому для всех - потом как никогда

ЗНО по английскому для всех мотивировало бы учеников к изучению английского на достойном уровне

В. Белый: ЗНО по английскому для всех - потом как никогда

Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

ЗНО з англійської для ВСІХ: потім як ніколи? Головне, щоб не завтра.

Попри те, що КОЖЕН український школяр вчить англійську протягом СЕМИ років поспіль, задля чого витрачаються величезні бюджетні кошти, а запроваджувати обов’язкове для всіх ДПА/ЗНО виявляється ніби негуманно. Учні та дорослі, мовляв, до того не готові.

Але як такий хід може спотворити факт рівних умов для всіх?

Завдання ж точно не будуть архіскладними і дай, Боже, щоб випускник продемонстрував, що володіє хоча б БАЗОВИМИ елементарними індикаторами мовної підготовки. Не проблема поставити два-три завдання високого рівня для деяких і ВСЕ - сегмент вивчення англійської почне стрімко розвиватися, бо суспільний важіль значимості мовної компетентності особи - це вам не її реакція на заклики, від яких у нього фактично нічого не змінюється.

ЗНО з англійської для ВСІХ, навіть, у неповній версії, у рази піднімало б мотивацію учнів до вивчення англійської на гідному часу рівні.

Відкладеним «є хорошим лише сир», кажуть у народі. Мова про те, що повну версію можна вводити і через декілька років, але ж так було б вже на значно кращій основі, ніж за умов теперішнього статус-кво.

Якось іноземні експерти з успішної країни казали: «Ви, замість поступово розвиватися до кращого стану, весь час сидите на маргінесах і все готуєте ідеальну початкову основу, щоб було все і відразу, як у тих націй, котрі до такого йшли роками крок за кроком».

Оригинал

Освіта.ua
03.07.2017

Популярные блоги
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
И. Ликарчук: эпидемия «выпускных» в детском саду Их породили экзальтированные мамаши при поддержке безответственных работников детсадов
Ю. Полонская: как нивелировать «плюсы» школьной автономии Почему статью о 175 днях учебного года начали выполнять только в этом году, да и то далеко не все регионы?
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев