![]() |
Во многих случаях гораздо более весомый вклад в эту стоимость вносят родители и репетиторы |
Игорь Ликарчук: "добавленная стоимость" и школа
Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.
Розмови про так звану «додану освітню вартість» чую давно. Але ніяк не можу зрозуміти, чому необхідно цю «додану вартість» прив’язувати до школи.
У одних випадках роль школи в набутті цієї «вартості» буде рівнятися 100%, а в інших - 40%.
У багатьох випадках набагато вагоміший внесок до цієї вартості додають батьки та репетитори, незважаючи на те, що багато хто цього не хоче розуміти чи сприймати як об’єктивну реальність.
То як на основі цього показника можна будувати якісь рейтинги? І як рахувати цю додану вартість та ще й укупі з набутими компетенціями?
Але не здивуюся, якщо в деяких областях і райцентрах уже завтра методичні курники та освітянські контори цю вартість почнуть рахувати. Бо чимось же потрібно займатися.
Освіта.ua
19.06.2017